Тема: Утворення й читання будь-яких чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів Мета: розглянути запис чотирицифрових чисел в нумераційній таблиці; формувати вміння учнів читати чотирицифрові числа; розкладати їх на розрядні доданки; уточнити поняття периметр многокутника; ознайомити з видами кутів. Обладнання: картки для усної лічби, нумераційна таблиця, таблиця «Види кутів». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Скласти план розв’язання задачі № 125. 2) Підкреслити числа, що є відповідями прикладів № 126. 184, 536, 538, 749, 12, 21, 32, 39, 3, 55, 54. 2. Усна лічба 3.Робота за картками Картка 1 1) До санаторію приїхало 98 дівчат і 82 хлопці. Скільки потрібно столів, якщо за один стіл сідає 6 осіб? 2) 840 + 540 : (3 3) 7 Картка 2 1) На клумбі виросло 5 рядів айстр по 13 квіток у кожному і 6 рядів гвоздики по 11 квіток. Скільки всього квіток виросло на клумбі? 2) 400 - (80 + 60) + (96 - 56) II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовчі вправи 1) Записати число, яке містить: • 4 тис., 5 сот., 4 дес., 8 од.; • 7 тис., 4 од.; • 3 тис., 8 дес. 2) Записати суму розрядних доданків одним числом: 500 + 30 + 2; 700 + 70 + 7. 2. Пояснення матеріалу за завданням № 127 3. Записування чисел у нумераційній таблиці: 2 753, 4 500, 4 050 4. Прочитати числа (№ 128). 5. Первинне закріплення Розв’язання з коментуванням прикладів № 129, 130. 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 131 — Про що можна дізнатись, обчисливши такі вирази: 57 : 3; 57 : 3 + 57; 57 - 57 : 3? 2. Робота з геометричними фігурами (вправа № 132) • Повторення правила знаходження периметра будь-якої фігури. • Самостійна робота: І варіант — обчислити периметр фігури синього кольору; ІІ варіант — обчислити периметр фігури червоного кольору. 3. Робота за таблицею «Види кутів» • Учитель за таблицею розповідає про те, що таке кут, як утворюється кут, які види кутів є в геометрії. • Робота за вправою № 133. • Практична робота: креслення різних видів кутів у зошиті. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 134, 135. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1764 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В.... |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Всього коментарів: 0 | |