Тема: Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: розглянути табличні випадки ділення з остачею; повторити алгоритм письмового ділення на одноцифрове число. Обладнання: картки для усної лічби, картки для групової роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Записати по діях розв’язання задачі № 33. • Записати виразом розв’язання задачі № 34. 2. Усні обчислення 1)Обчислити приклади й за кодом розшифрувати слово. 124236151202 4 х2 х3 х4 247308107136 2 х2 х4 х5 472 494 616 808 496 680 428 453 Слово: вересень. 2) Математичний диктант. • Перший множник — 3, другий множник — частка чисел 40 і 5. Записати добуток. • Число 72 зменшити у 8 разів і результат збільшити на 16. • Суму чисел 15 і 6 зменшити у 3 рази. • Знайти довжину відрізка, якого становить 2 см. • Ділене — 25, дільник — різниця чисел 53 і 48. Записати частку. • Знайти "1 суми чисел 10 і 20. 3.Робота біля дошки. • Обчислити, записуючи приклад стовпчиком: 148 4, 205 3, 224 4. • Перше число 400, друге у 2 рази менше. Третє число є сумою першого і другого чисел. Знайти третє число. • У шкільному саду 33 ряди вишень, по 4 дерева у кожному ряду, та 6 рядів слив, по 12 дерев у ряду. Скільки всього дерев у шкільному саду? • Розв’язати приклади: 81 : 6, 54 : 9, 45 : 7, 34 : 6. II. Повторення письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове 1. Усне розв’язання з коментуванням прикладів № 35 і 36 2. Пояснення учнями розв’язання прикладу: 618 : 3. (Аналогічно — № 3.) 3. Робота з підручником (№ 41) 4. Коментоване розв’язання прикладів № 42 5. Самостійне розв’язання прикладів № 43 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Обчислення виразів з іменованими числами (за вправою № 38) 2. Робота в групах I група (середній рівень знань) 1) Знайти значення виразу 207 : а, якщо а = 9. 2) Обчислити: 650 — (486 + 29); 158 4. II група (достатній рівень знань) 1) Знайти значення виразу 348 : а + 87, якщо а = 4. 2) У п’яти класах було 160 учнів порівну. Скільки учнів було у 3 таких класах? III група (високий рівень знань) 1) На 10 порцій морозива витрачається 200 г цукру. На скільки порцій вистачить 300 г цукру? (Змінити одне число в умові так, щоб у відповіді отримати більше число.) 2) Обчислити -4: від 1 хв, від 1 кг, від доби. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 44, 45. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2755 | |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |