Тема: Письмове множення на одноцифрове число. Задача, обернена до задачі на суму двох добутків Мета: повторити алгоритм письмового множення; ознайомити учнів із графічним зображенням (схемою) плану розв’язання задачі; скласти й порівняти задачу на знаходження суми добутків двох чисел та обернену до неї; розвивати логічне мислення. Обладнання: картки для обчислень, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Записати вираз, яким знаходили кількість зошитів у косу лінію (задача № 25). • Пояснити, як обчислювали приклади: 641 — 555, 274 + 186. 2. Усні обчислення • Робота з числовою драбиною. Щоб піднятися на сходинку цієї числової драбини, треба додати 23, а щоб спуститись — відняти 12. Пройдіть драбину до кінця. 3.Робота за картками Знайти помилку. Виправити. Учні працюють за картками, виправляють помилку, далі йде обговорення. 36 2 = 72100 - 19 2 = 162 23 4 = 87(820 - 800) 8 = 160 96 : 8 = 1264 + 20 5 = 164 26 3 = 66200 - 40 2 = 320 12 8 = 8217 - 68 : 4 = 0 II. Повторення письмового множення на одноцифрове число 1. Робота за таблицею Перевірити правильність обчислення виразів. 2. Пояснення розв’язання прикладів за вправою № 27 3. Коментоване розв’язання прикладів № 29 4. Фізкультхвилинка 5. Самостійна робота за вправою № 28, взаємоперевірка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачею № 30 Прочитати умову задачі, питання до задачі; розглянути схеми, подані нижче, пояснити, як міркував кожний учень, складаючи план розв’язання задачі. I спосіб 34 9 — кількість перлин у 9 скриньках. 960 - 34 9 - залишилось. II спосіб 34 • 9 — стільки перлин Русалка розклала. 960 — 34 • 9 — залишилось. 2. Самостійний запис розв’язання задачі після аналізу плану розв’язання 3. Робота над задачею № 31 За даними таблиці скласти задачу про знаходження маси однієї бандеролі. Скласти план розв’язання, записати розв’язання у зошит. 4. Знайомство з круглими числами Підбір круглих чисел до будь-яких. Вправа № 32. 5. Вправа на розвиток уваги й логічного мислення У поїздів, що прямують назустріч один одному, вагони розміщені в однаковому порядку. Намалювати відповідні знаки на вагонах зустрічного потяга. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 33, 34. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1803 | |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Всього коментарів: 0 | |