Тема: Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії Мета: узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провести бесіду про складання таблиць множення й ділення; вправляти учнів у розв’язанні задач на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: нумераційна таблиця, силует годинника для усної лічби, таблиці для розв’язання задач. ХІД УРОКУ I. Організація класу I. Вступне слово учителя (розповідь про матеріал, який буде вивчатись, ознайомлення з підручником, його структурою, умовними позначками. Бесіда про види завдань, які дітям більше всього подобається виконувати) II. Повторення матеріалу, вивченого в 3 класі 1. Усні вправи • Робота з нумераційною таблицею. Сотні Десятки Одиниці 105 212 643 801 350 519 220 — Прочитайте числа з нумераційної таблиці. — Скільки сотень у кожному числі? — Скільки у кожному числі десятків? Одиниць? — Яке число найбільше? Яке число найменше? • Записування в нумераційну таблицю чисел: 697, 250, 205, 82. 2.Повторення таблиці множення й ділення. Гра «Годинник» На дошці — силует годинника. Посеред вставляється число. Вчитель вказує на числа навколо того числа, що в середині; учні виконують множення й називають відповідь. Числа змінюються 3. Скласти й записати таблицю множення числа 7. Завдання виконується «ланцюжком». 4. Самостійна робота: розв’язання прикладів № 6 5. Фізкультхвилинка II. Розвиток математичних умінь. Закріплення матеріалу 1.Робота за таблицею (на дошці). Складання задачі, запис її розв’язання в зошитах. Складання оберненої задачі Щоденна витрата Кількість днів Усього витратили Однакова742 кг 5? кг 2. Робота з підручником Розв’язання задачі за малюнком № 7. 3. Фронтальна робота над вправою № 8 (роботу над задачею вчитель пропонує виконати за рівнями: учні високого рівня знань розв’язують самостійно, решта — під керівництвом учителя) 4. Цікаві вправи • Щоб піднятися на сходинку цієї числової драбини, треба додати 12, а щоб спуститися — відняти 21. Пройдіть драбину до кінця. + 12 4 - 21 4 8 37 4 7 16 25 3 Два пішоходи пройшли до зустрічі однакову відстань. Вказати того пішохода, який проминув більше прапорців. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 9. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2068 | |
У школі детективів |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |