Тема: Повторення та узагальнення вивченого про займенник. Творча робота на вживання займенників Мета: повторити й узагальнити вивчене про займенник, провести підготовку до контрольної роботи; розвивати вміння використовувати займенники у мовленні; виховувати працелюбність, бажання допомагати. Обладнання: таблиця із кросвордом із вправи 75, опорна схема «Займенник». ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання Вислухати декілька творів, складених учнями. — Які займенники ви використали? I. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання 1. Усне самостійне виконання вправи 71 — Доведіть свою точку зору. 2. Робота з дошки — Виправте помилки. До його, до її, з їм, з їми. — Поясніть. Що треба знати, щоб не припускатися таких помилок? III. Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні ми будемо вдосконалювати своє вміння вживати займенники у мові, використовуючи різні їх форми. Ми закріпимо свої знання і вміння, підготуємось до контрольної роботи. IV. Закріплення та систематизація знань 1. Складання колективної розповіді про займенник (за вправою 66) 2. Диференційоване завдання Учні з недостатньою швидкістю письма виконують вправу 68. Сильні учні готують вправу 70. — Як визначити особу і відмінок займенника? — Хто зумів виконати роботу без помилок? 3. Коментар до домашнього завдання 4. Робота у парах (за вправою 72) 5. Творча робота за варіантами (усно). Вправа 74. I варіант — працює з першим текстом; II варіант — з другим. 6. Робота в групах — Прочитайте завдання до вправи 69. Щоб відповісти на це питання, ми попрацюємо у групах. Виграє та група, яка знайде всі можливі варіанти займенників. Насмішкуватий — нас, ти, ми, він, ви. Яйцезаготівельний — я, ви, він і т. ін. Повітряно-морський — я, ми, він, воно і т. ін. — Які займенники належать до особових? V. Підсумок уроку 1. Розгадування кросворда Вчитель відтворює на дошці кросворд із вправи 75. Пропонується колективно коментовано заповнити кросворд. — Який займенник нам допоміг? — Розкажіть про нього все, що можете. — Змініть його за відмінками. Які особливості відмінювання займенників 1-ї особи вам відомі? — А займенників 3-ї особи? VI. Домашнє завдання Вправа 76, підготуватися до контрольної роботи. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1428 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Дорога від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |