💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Усне й писемне мовлення

Тема: Усне й писемне мовлення

Мета: актуалізувати знання дітей про види мовлення, познайомити й вчити дотримуватись вимог щодо усного і писемного мовлення; виховувати бажання до збагачення свого мовлення засобами художньої літератури; розвивати мовлення учнів.

Обладнання: картки зі словами.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання (вправа 12)

— Прочитайте, які висловлювання про мову ви знайшли. Поясніть, як ви їх розумієте.

— Які мови є спорідненими для української мови?

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання Робота зі схемою.

Мовлення

— Можливо, хтось із вас знає, які види мовлення існують?

— А хочете дізнатися про це?

III. Оголошення теми і мети уроку

— Сьогодні ми дізнаємось про види мовлення.

IV. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

1. Каліграфічна хвилинка

пис лення усне мов емне

— Які слова можна утворити з цих складів?

2. Робота зі схемою

— Як вам здається, де місце цих слів у схемі? (Вчитель стирає знаки питання і вписує знайдені слова.)

— А заповнити пропуски у схемі ви можете цими словами. Подумайте, як їх розташувати у схемі. (Вчитель вивішує картки зі словами говоріння, слухання, писання, читання.)

Учні проводять обговорення, результатом якого повинна стати відповідна схема:

Мовлення

говоріння слухання писання читання

3. Колективна робота із вправою 13

Як висновок — ознайомлення із правилом на С. 19. — Чого навчає нас це правило?

V. Закріплення та систематизація знань

1. Самостійна робота із підручником (вправа 14)

— Який висновок ви зробили для себе з цих приказок?

2. Розвиток зв’язного мовлення (за вправою 15)

VI. Підсумок уроку

1. Бесіда

— З якими видами мовлення ви познайомилися? Яка між ними різниця?

— Які види діяльності належать до усного (писемного) мовлення?

— Які засоби виразності можна використовувати в усному мовленні?

— Які поради дає нам народна мудрість?

2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

VII. Домашнє завдання Вправа 16.



Джерело: noindex
Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (09.06.2015)
Переглядів: 1972 | Рейтинг: 0.0/0
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового...
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
Прикраси для ялинки
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]