Тема: Мої улюблені байки Мета: розширити знання учнів про байку як жанр твору; розвивати читацьку самостійність, навички виразного читання байок та вміння аналізувати і визначати головну думку; виховувати інтерес до літератури, почуття гідності, вміння виправляти не тільки чужі, а й свої помилки. Обладнання: виставка творів видатних байкарів (Езопа, Л. Глібова, І. Крилова, О. Пчілки, С. Руданського). Тип уроку: урок позакласного читання. ХІД УРОКУ I. Організаційна частина Всі почули ви дзвінок, Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався, До уроку готувався. Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо. Девіз уроку: Виразно читаємо, Чітко відповідаємо, Мову свою рідну Збагачуємо й розвиваємо. II. Повідомлення теми і завдань уроку III. Робота над темою уроку 1. Повторення вивченого про байку. - Що таке байка? - Чим вона відрізняється від інших жанрів? (Мораллю) - Яких видатних байкарів ви можете згадати? 2. Ознайомлення з книжковою виставкою. 3. Робота над прислів'ями. - Прочитайте прислів'я. Які з них, на вашу думку, можуть бути мораллю до прочитаних байок? Чужому лихові не смійся. Друг-боягуз гірший за ворога. Не такий вовк страшний, як його малюють. Після читання кожного прислів'я учні пригадують назву байки та її автора. За бажанням читають байку напам'ять («Чиж і Голуб» Л. Глібова, «Сто вовків» С. Руданського). 4. Читання та порівняння байок Л. Глібова та І. Крилова. - Що ви знаєте про Л. Глібова та І. Крилова? Читання учнями байки Л. Глібова «Вовк та Ягня», вчителем - байки І. Крилова «Волк и Ягненок» (російською). - Що є спільного у цих байках? - Яким ви бачите Вовка? Ягня? - Чи могло Ягня нашкодити Вовкові? - За що Вовк його сварить? - Що засуджується в байці? 5. Читання байок Езопа. - Назвіть найдавнішого байкаря. - Чим відрізняються його байки від інших? (Вони написані прозою.) Виразне читання байок Езопа 1-2 учнями. - Що спільного є у байок Езопа із байками інших авторів? (Повчальний характер.) 6. Конкурс на кращого читця байок (різних авторів). IV. Підсумок уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1709 | |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |