💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Мої улюблені байки

Тема: Мої улюблені байки

Мета: розширити знання учнів про байку як жанр твору; розвивати читацьку самостійність, навички виразного читання байок та вміння аналізувати і визначати головну думку; виховувати інтерес до літератури, почуття гідності, вміння виправляти не тільки чужі, а й свої помилки.

Обладнання: виставка творів видатних байкарів (Езопа, Л. Глібова, І. Крилова, О. Пчілки, С. Руданського).

Тип уроку:  урок позакласного читання.

ХІД УРОКУ

I. Організаційна частина

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку готувався.

Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо.

Девіз уроку:

Виразно читаємо,

Чітко відповідаємо,

Мову свою рідну Збагачуємо й розвиваємо.

II. Повідомлення теми і завдань уроку

III. Робота над темою уроку

1. Повторення вивченого про байку.

- Що таке байка?

- Чим вона відрізняється від інших жанрів? (Мораллю)

- Яких видатних байкарів ви можете згадати?

2. Ознайомлення з книжковою виставкою.

3. Робота над прислів'ями.

- Прочитайте прислів'я. Які з них, на вашу думку, можуть бути мораллю до прочитаних байок?

Чужому лихові не смійся.

Друг-боягуз гірший за ворога.

Не такий вовк страшний, як його малюють.

Після читання кожного прислів'я учні пригадують назву байки та її автора. За бажанням читають байку напам'ять («Чиж і Голуб» Л. Глібова, «Сто вовків» С. Руданського).

4. Читання та порівняння байок Л. Глібова та І. Крилова.

- Що ви знаєте про Л. Глібова та І. Крилова?

Читання учнями байки Л. Глібова «Вовк та Ягня», вчителем - байки І. Крилова «Волк и Ягненок» (російською).

- Що є спільного у цих байках?

- Яким ви бачите Вовка? Ягня?

- Чи могло Ягня нашкодити Вовкові?

- За що Вовк його сварить?

- Що засуджується в байці?

5. Читання байок Езопа.

- Назвіть найдавнішого байкаря.

- Чим відрізняються його байки від інших? (Вони написані прозою.) Виразне читання байок Езопа 1-2 учнями.

- Що спільного є у байок Езопа із байками інших авторів? (Повчальний характер.)

6. Конкурс на кращого читця байок (різних авторів).

IV. Підсумок уроку



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (26.03.2015)
Переглядів: 1709 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
Продовжуємо вивчати клавіатуру
Робота з папером. Декоративна аплікація
«Бременські музиканти» (німецька народна казка)
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]