Мета: • ознайомити учнів із поняттями «здоров’я», ознаками та чинниками здоров’я; • формувати у дітей свідоме ставлення до власного здоров’я; • виховувати прагнення берегти і зміцнювати своє здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя. Обладнання: плакат : діаграма «Чинники здоров’я», малюнки дітей на теми «Моя улюблена страва», «Медичне обслуговування в Україні», презентація на тему «Твоє здоров’я у твоїх руках» |
Мета: ознайомити учнів з правилами гостинності, вчити виконувати їх ці правила, формувати вміння визначати проблеми та вирішувати їх, робити самооцінку власної діяльності, аналізувати чужу і власну поведінку, чітко висловлювати свою думку та вміти вислуховувати співрозмовника. Розвивати уяву, фантазію, мовленнєвий етикет. Виховувати культуру поведінки, гостинність, свідоме шанобливе ставлення до загальнолюдських цінностей. |
Мета: сформувати уявлення про господарську діяльність людини в зоні степів; пояснити особливості сільського та промислового господарства в умовах степу; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи; вчити розуміти і відчувати її красу. |
Мета: сформувати поняття «заповідні території» та уявлення про охорону природи лісостепу; ознайомити з природоохоронними зонами лісостепу; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи; вчити розуміти і відчувати її красу. |
Мета: навчальна: ознайомити учнів із поняттям «океани», їх розміщенням на карті півкуль, продовжити навчати учнів читати карту і працювати з нею; ознайомити з особливостями природи Тихого океану; висвітлити значення Тихого океану та використання його багатства людиною; розвивальна: розвивати мовленнєво-комунікативні вміння учнів; розвивати вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання; удосконалювати мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обгрунтовувати; розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини; розвивати літературно-естетичні почуття; виховна: виховувати любов до рідної природи, її краси, бережливе ставлення до неї; виховувати бережне ставлення до природних багатств; виховувати в учнів самостійність, доброзичливість, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати. |
Матеріал уроку.А. Костецький «Буває все...», «Краще — з друзями разом!», «Словник Славка» Мета: формувати вміння висловлювати власні судження і визначати головну думку твору, аналізувати віршовані твори; удосконалю¬вати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання самовдосконалюватися, бути уважним до своїх друзів і бути самому справжнім другом; створювати умови для розкриття особистості кожної дитини, формувати позитивні емоції від спілкування. Обладнання: портрет А. Костецького, картки зі словами, картка з словом «дружба» в кольоровому оформленні, картки з прислів’ями, запис пісні «Справжній друг» муз. Б. Савельєва, слова М. Пляцковського |
Тема. Ознайомлення з технікою акварельного живопису. Живопис «по мокрому». Малювання композиції «Акварельне містечко» Мета: формувати практичні навички роботи акварельними фарбами; формувати вміння передавати колір відповідно до змін часу доби та пори року; закріпити знання з лінійно-конструктивної перспективи; учити використовувати колір та його виражальні можливості. Розвивати навички роботи пензлем, активізувати творчу ініціативу учнів. Виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва, охайність під час роботи, любов до рідного краю. |
Тема. Графіка. Лінія та штрих, як засоби виразності в графіці. Малюємо простенькі личка: «весела дівчинка», «занепокоєний чоловік», «злий чолов’яга», «строга жіночка» Мета: формувати поняття про графіку як лаконічну мову образотворчого мистецтва; дати поняття про види та жанри графіки; учити використовувати лінію та її виражальні можливості для створення графічних образів. Розвивати творчу уяву, уміння милуватися творами графічного мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати творчу ініціативу учнів. Виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва, охайність під час роботи. |
Тема. Ознайомлення з техніками та матеріалами для малювання Мета: забезпечити засвоєння знань про види візуальних мистецтв. Узагальнити знання учнів про головні засоби виразності в різних техніках. Ознайомлювати учнів з різноманітними матеріалами для малювання. Продовжити формувати вміння учнів працювати графічними матеріалами. Розвивати в учнів, спостережливість, зорову пам'ять, пізнавальні інтереси. Виховувати творчу активність почуття прекрасного, почуття художнього смаку. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та практичних навичок. Методи та прийоми: розповідь, бесіда, інструктаж, самостійна творча робота. Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, ксерокопії, схеми, моделі, муляжі, гербарії, живі рослини, тварини, технічні засоби навчання, роздатковий матеріал, діаграми, демонстраційний матеріал, виставка літератури). |
Тема: Тематична контрольна робота до теми “ENGLISHMAN’S HOME” Мета: перевірити рівень засвоєння учнями лексико-граматичного матеріалу теми; розвивати навики читання та письма, вміння застосовувати свої знання на практиці; виховувати в учнів почуття цілеспрямованості у досягненні мети. |