Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147) Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь. 2.Виховувати почуття любові до праці. 3.Розвивати увагу, спостережливість. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Заєць повзе їжак співає кінь кукурікає зозуля ірже горобець кує півень стрибає
Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.
Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім] - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»
Весна (яка?) … Робота ( що робить?) кипить, … Діти ( що роблять? ) …
V. Руханка. VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Впр. 148 | |
|
| |
| Переглядів: 2962 | |
| Письмова нумерація чисел 11 - 20. Задача на зменшення числа на кілька одиниць |
| Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
| Утворення й назви чисел від 89 до 100. Лічба в межах 100. Складання числових ... |
| Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
| Письмова нумерація чисел 11 - 20, їх порівняння. Задача на знаходження невідо... |
| Всього коментарів: 0 | |