Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147) Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь. 2.Виховувати почуття любові до праці. 3.Розвивати увагу, спостережливість. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Заєць повзе їжак співає кінь кукурікає зозуля ірже горобець кує півень стрибає
Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.
Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім] - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»
Весна (яка?) … Робота ( що робить?) кипить, … Діти ( що роблять? ) …
V. Руханка. VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Впр. 148 | |
| |
Переглядів: 2894 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Столи бувають різні |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Всього коментарів: 0 | |