Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147) Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь. 2.Виховувати почуття любові до праці. 3.Розвивати увагу, спостережливість. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Заєць повзе їжак співає кінь кукурікає зозуля ірже горобець кує півень стрибає
Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.
Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім] - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»
Весна (яка?) … Робота ( що робить?) кипить, … Діти ( що роблять? ) …
V. Руханка. VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Впр. 148 | |
| |
Переглядів: 2933 | |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та... |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
Що може комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |