Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147) Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь. 2.Виховувати почуття любові до праці. 3.Розвивати увагу, спостережливість. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Заєць повзе їжак співає кінь кукурікає зозуля ірже горобець кує півень стрибає
Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.
Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім] - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. ІV. Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»
Весна (яка?) … Робота ( що робить?) кипить, … Діти ( що роблять? ) …
V. Руханка. VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Впр. 148 | |
| |
Переглядів: 2920 | |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Комахи |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Властивості паперу. робота з папером |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |