Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. (Впр. 147)

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147)

Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь.

            2.Виховувати почуття любові до праці.

            3.Розвивати увагу, спостережливість.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Інтерактивна гра » Так-ні»
  • Дієслова вказують на назву предметів? (Ні)
  • Дієслова відповідають на питання що робити? Що зробити? ( Так)
  • Дієслова зв’язані в реченні з прикметниками? (Ні)
  • Слова «небо, сонячний» - дієслова? ( Ні)
  • Слова «працюю, слухати» - дієслова? (Так)
  1. Гра «Поєднай слова в пари»
  • Хто що робить?

Заєць                                повзе

їжак                                 співає

кінь                                  кукурікає

зозуля                             ірже

горобець                       кує

півень                            стрибає

  • З якою частиною мови зв’язані дієслова?
  1. Опитування.
  • Запишіть речення. Підкресліть члени речення.

Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.

  • Яким членом речення є дієслово?
  • Що називається іменником?  Прикметником? Дієсловом?
  1. Фонетична хвилинка.

Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім]  - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV.  Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»

  1. Робота в парах.
  • Розгляд малюнків. Складання речень до малюнків.
  • Розміщення малюнків у належній послідовності.
  1. Робота в четвірках.
  • Складіть план , використовуючи малюнки. Запишіть його.
  1. Збирання торішнього листя.
  2. Спалювання сухих рослин.
  3. Скопування землі.
  4. Засівання грядки. ( Висаджування розсади. )
  1. Всі  разом.
  • Лексично-стилістична робота.

Весна (яка?)  …

Робота ( що робить?)  кипить, …

Діти ( що роблять? ) …

  • Придумайте до малюнків словосполучення іменників з прикметниками.                ( Пришкільна ділянка, суха трава … )
  • Доберіть синоніми до слова «діти».
  • Робота над будовою тексту.
  • З яких частин складається текст?
  • Про що можна розказати в зачині? Основній частині? Кінцівці?
  • Доберіть заголовок.
  • Складання усної розповіді за планом. (Декілька учнів)
  1. Запис розповіді – самостійно.

V. Руханка.

VІ. Підсумок уроку.

  1. Гра «згадай дієслова з розповіді»
  2. Рефлексія.

VІІ. Домашнє завдання.

Впр. 148

Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 2894 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ...
Столи бувають різні
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]