Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-опис « Берізка» (Впр. 121 ) Мета: 1. Формувати вміння добирати найбільш влучні прикметники під час опису предметів, вчити складати описи. Повторити вивчений матеріал. 2. Виховувати бережне ставлення до природи, почуття любові до рідного краю. 3.Розвивати спостережливість, уміння порівнювати. Збагачувати словниковий запас. Хід уроку І. Організація класу. В путь щасливу і широку Всіх виводить школа вас. До уроку! До уроку! В школі дзвоник кличе вас! Поспішіть місця зайняти, Час урок розпочинати. ( І. Острогляд) ІІ. Актуалізація опорних знань.
У проміння сонця ніжних Край веселого струмка Білий,росяний підсніжник Раптом блиснув з-під листка.
Ручаї – 3 скл. (відкриті, закриті; наголошені,ненаголошені), 5 б. (назвати), [ручайі]- о – о = о 6 зв. ( дзвінкі, глухі). ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
В білій одежині цілий рік ходила, Навесні зелений волос розпустила, Кучері вмивала чистою росою Та й розвеселяла білою красою. (Берізка)
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Цілющі властивості мають березові бруньки: їх відвар застосовують при лікуванні ангіни, грипу, бронхіту, а настій на меду рекомендують для швидкого загоєння опіків і запалень носової порожнини. Та найбільшої слави набув березовий сік. З одного дерева, висотою 15-20 м, без шкоди для нього можна добути до 20 л приємного освіжаючого напою, багатого на вітаміни. Але часто від невмілого добування соку гине багато молодих берізок. А вони могли б милувати наше око і приносити користь людям.
Зимовий сонячний день. Земля вкрита сліпучо-сріблястим килимом. Крізь голі віти дерев видніється блакитне небо. Осяяні сонячним промінням, сумують тендітні берізки. Вони стоять, мов зачаровані, у цьому казковому царстві. Тільки вічнозелені сосни та ялини пишаються своїм розкішним гіллям.
Білокора і вродлива, Віти-коси до землі. Де вона – й земля щаслива, Вся в святковому вбранні. ( Береза) Звичайно, усі відгадали березу – єдине дерево з білою корою.
Берізка (яка?) … Листочки (які? ) … Віти (які?) .. Стовбур (який? ) …
Красуня-береза
Біля мого вікна росте … берізка. Навесні вона одягає ніжне … вбрання і прикрашається сережками. Влітку дерево шумить розкішними … вітами. Восени берізка у … платті, а взимку – у білому, немов … . Красива берізка у будь-яку пору року!
V. Руханка. Трава низенька-низенька, Дерева високі-високі, Вітер дерева колише-гойдає, То направо, то наліво нахиляє. То вгору, то назад, то вниз нагинає. Птахи летять-прилітають, А учні тихенько за партии сідають. VІ. Підсумок уроку.
Від ясної краси заясніло лице, І краса має власне начало… Посади деревце, молоде деревце, Щоб воно рідний край заквітчало. ( Вадим Крищенко)
VІІ.Домашнє завдання. Впр. 123. | |
| |
Переглядів: 3418 | |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Що потрібно знати про природу |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Всього коментарів: 0 | |