Тема: Розвиток мовлення. Усний твір з попереднім складанням плану « Зима». Мета: 1. Удосконалювати навички усного мовлення, вчити фантазувати, бачити прекрасне у навколишньому середовищі, складати усний твір на задану тему. 2.Виховувати естетичні почуття. 3. Розвивати уяву, спостережливість, вміння передавати побачене художнім словом. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сніг на полях. Лід на річках. Віхола гуляє. Коли це буває? ( Зимою)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Срібні дерева,срібне гілля, Сріблом пухнастим вкрита земля. Срібні у синьому небі хмарки, В срібних наметах срібні стежки. Срібний-пресрібний ліс приберіг Білочці срібній срібний горіх.
Ніжна зірка сніжно-біла На рукав згори злетіла. Поки ніс її сюди – Стала краплею води. (Сніжинка)
Застиг у сонній мрії. Ось небокрай почервонів – І він вже рожевіє. ( Вранці)
Як тільки сутінь настає, Ліхтарики мигають, Він фіолетовий стає І таємничо сяє.( Ввечері) Спочатку він міцний і білий, Та коли сонце припікає, Він враз слабкішає, жовтіє, Чорніє, тане і тікає. ( У відлигу)
Безмежна тиша навкруги – Ні голосу, ні шуму … На все навіяли сніги Якусь глибоку думу. ( О. Олесь)
Як веселі … ( пушинки, комашинки), Наче зграї білих мух, Як м’який холодний … (пух).
Може, то й для мене зокрема, Білі-білі рушники на вітах У саду розвішала зима?
Що їй метелиці, що хуртовини? Вітрів і снігів не боїться вона, Знає: уже на порозі весна!
4. Робота в групах. Складання розповіді «Зима». Зима Білокоса чарівниця-зима прилетіла на білому коні у Карпати. Торкнулася подихом верхівок дерев і кущів. І заіскрилися на них кришталеві шати, срібні мережані пишні сукні. Землю вкрила теплою ковдрою дрімають замріяні гори. Надворі пахне морозом. У високому холодному небі повільно пливуть хмари, ніби великі білі кораблі. Ясного дня сніжинки іскряться різнобарвною веселкою і стиха кружляють у вальсі. Всі люблять зиму. Вона радісна і весела, вітряна і морозна. Іноді срібна і красива, а буває серйозна чи сварлива. ІV. Руханка. Діти йшли, йшли, йшли. Сніжинку знайшли. Присіли, помилувались І дальше пішли. ( Повторити кілька разів) V. Підсумок уроку. - Що робили на уроці? - Що сподобалось? - Що корисного взяли з уроку? | |
| |
Переглядів: 2990 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Всього коментарів: 0 | |