💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Складання казки «Краплинки-сестрички»

Урок 6

Тема: Складання казки «Краплинки-сестрички»

Мета: вчити складати тексти-розповіді, а саме казку дотримуючись особливостей цього жанру; повторити види казок; розвивати творчу уяву учнів, уміння фантазувати, передбачати свої почуття до героїв тексту.

Обладнання: таблиця № 16, робочі зошити, казки різних типів.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Сьогодні у нас незвичайний урок:

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітає у клас.

В казках є завжди перешкоди, та знаю:

Для творчих дітей їх ніколи  немає.

ІІ. Формування задуму уроку.

Вступна бесіда

Діти, чи любите ви літо?

Що найбільше привертає увагу, вражає в ньому?

Що найперше виникає у вашій уяві, коли ви згадаєте про літо?

Може, літнє небо? Воно справді особливе: високе, прозоре, з чудовими пухнастими хмарками, яких не побачиш взимку.

А тепер поміркуймо, чи бажані гості – літні хмаринки. Що вони нам приносять? Так дощик.

А що таке дощик? (відгадування загадки)

Впадуть з неба – не розіб’ються,

Впадуть в воду – розпливуться!

А чи всі хмарки приносять дощ? (тільки теплі)

А які ще бувають хмарки?

А ще хмарки бувають казкові і краплинки в них теж казкові.

 

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ми будемо складати казку «Про краплинки-сестрички».

ІV. Актуалізація опорних знань.

Які типи казок ви знаєте?

Яким текстом є казка?

Чим казка відрізняється від оповідання?

Фізкультхвилинка.

Із-за парт ми вийшли всі.

 Вгору добре потяглись,

 На носочки піднялись.

Опустились легко вниз —

І подув в обличчя бриз.

Як дерева покачало!

Вправо-вліво, вліво-вправо!

Біля парти всі присіли,

Потім встали — й полетіли.

Руки в боки узяли,

На всі боки повели.

Руки вниз всі опустили

І за парти тихо сіли.

V. Етап творення.

Йшов рясний дощ. Краплинки весело кружляли у таночку. Раділи, співали пісню дощову. Сіла одна Крапелька на листок калини. Заіскрилася, запишалася та раптом побачила маленьку тендітну Липку з прив’ялим листям…

Пофантазуйте, яка розмова могла відбутися у казці між героями.

Чому наша казка буде називатися «Краплинки-сестрички»? (Якщо хтось захоче, може змінити назву казки).

Назвіть головних персонажів казки за назвою, за малюнком (робота за таблицею № 16).

Зразок продовження казки.

Чому ти Липко, зажурилася?

Чому листочки свої опустила?

Мене давно не поливав дощик!

Липко, я можу тобі допомогти.

А як?

Зачекай, я полечу до хмаринки, покличу своїх сестричок і ми тобі допоможемо!

Налетіла хмаринка. Пішов теплий дощик. Впали Краплинки-сестрички на Липку. Зраділа липка, підняла своє прив’яле листя.

З того часу товаришують Краплинки-сестрички з Липкою.

VІ. Самостійна робота.

Запис діалогу між Липкою і Краплинками. Робота в парах.

Придумати кінцівку до казки

Зачитування записаних діалогів та слухання кінцівок казки. Редагування.

Можливо хтось змінив заголовок?

 

VІІ. Рефлексія результатів уроку.

Ось і закінчився наш урок.

Розгляньмо, чого ми навчились на уроці.

Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 4168 | Рейтинг: 0.0/0
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільше...
Звук [к]. Позначення його буквами К, к ("ка")
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Вправи і завдання на зас...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]