Куб, конус. Креслення розгорток куба, конуса

УРОК 2

Тема. Куб, конус. Креслення розгорток куба, конуса

Мета: навчити креслити розгортки куба, конуса; вдосконалювати уміння та навички роботи з папером; розвивати конструкторські уміння та навички; прищеплювати любов до праці; виховувати охайність, посидючість, працьовитість, правила естетики.

Обладнання: папір, ножиці, клей, пензлик, олівець, гумка, серветка, таблиця для гри «Вгадайте слово», циркуль.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

II. Новий матеріал

1. Оголошення теми та мети уроку.

— Сьогодні ми будемо вчитися креслити розгортки куба та конуса, склеювати вироби.

2. Вступна бесіда.

— На уроці праці ми конструюємо найчастіше іграшки. Створення іграшок — процес складний, але дуже цікавий. Папір для цього — незамінний матеріал для розвитку творчого мислення. Практика переконує, що викорис -товуючи загальний принцип конструювання, кожен із вас може виготовити безліч цікавих виробів, які іноді мають досить оригінальні рішення.

Для конструювання іграшок використовують різні види паперу: картон, кольоровий папір. Дуже гарні іграшки можна отримати з оксамитового паперу.

На наступному уроці ми будемо виготовляти іграшки на конусі, кубі. І тому сьогодні спробуємо підготуватися до цього.

III. Демонстрація та аналіз зразка

1. Інструктаж учителя з техніки безпеки.

2. Підготовка до роботи.

1) Куб.

• На альбомному аркуші паперу накреслити заготовку для куба.

• Зігнути її по лініях згину та склеїти.

2) Конус.

IV. Фізкультхвилинка

Водичко, водичко,

Умий моє личко.

Щоб і очки ясніли,

Щоб і брівки чорніли,

Щоб і сміявся роток,

Щоб кусався зубок.

(Діти імітують основні рухи вмивання.)

V. Практична робота учнів

Самостійна робота (вчитель надає учням допомогу індивідуально).

VI. Виставка та оцінювання робіт

 1. Аналіз робіт.

— Які вироби сподобалися вам найбільше?

— Які помилки помітили?

— Чому у деяких учнів куб намальований кривеньким?

— Які вироби містять багато клею?

 2. Оцінювання робіт.

VII. Підсумок уроку

— Чого навчились на уроці?

— Для чого це потрібно?

— А зараз до нас на урок завітали мишенята, які врятувалися від кота-розбишаки. Ви дізнаєтеся, що сказала мати мишеняткові, якщо знайдете у кожному рядочку слово і впишете його у сітку кросворду.

ТІЧ

ГУР

ФЕС

БЕЗ

ЦИР

 НУТ

 МЕК

 МОЧ

 ВІС

 ДЕЛ

РАМ

ВИЗ

КЕТ

ХИЩ

ЛИМ

ХАР

вид

див

БЯЗ

мюз

 НАГ

 ДОЩ

 ЗЕМ

 сом

 жим

МЕД

ЗАБ

ЛАК

ГЕР

ДІД

 кин

 ник

 гит

 РЕЧ

 ЛЕВ

 ПУЛ

 ГУС

 ТАН

РІН

 ВИС

 ФУТ

 ЦАП

ПАР

ГАЗ

ЗИК

МИ

ЛЬОН

РУН

— Прочитали слово?

— Я теж кажу вам: «Молодці!»



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (09.10.2014)
Переглядів: 1723 | Рейтинг: 0.0/0
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми)
Українська народна казка «Лисичка та журавель»
Уроки чемності
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]