Тема: Господарська діяльність людей мета: ознайомити учнів із господарською діяльністю людей у містах України; виховувати гордість за промисловість та сільське господарство нашої держави. Обладнання: ілюстративний матеріал з видами діяльності людини; кольорові олівці; аркуші паперу. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Перевірка домашнього завдання 1. Презентація роботи учнів Кожен по черзі презентує перед класом результати своєї уявної подорожі. Учні демонструють маршрут своєї подорожі на географічній карті, розповідають, що нового дізналися про міста та географічні об’єкти. За наявності ілюстративних і фотоматеріалів демонструють їх. 2. Гра «Знавці» Від кожної команди обираються по 2 гравці, які отримують прапори держав, що мають спільні кордони з Україною. Необхідно правильно назвати державу і розмістити прапорець на карті-схемі там, де дана країна межує з Україною. Правильне виконання завдання оцінюється оплесками. III. Повідомлення теми уроку Сідайте, діти, у гурті Зустрілися ми знову! Про славні руки золоті Я поведу розмову. Ті руки звикли до землі Вони будують житла. Ми часто бачим мозолі На їх долонях, діти. Всі вдячні золотим рукам, Я теж їх поважаю. Тож хочу розповісти вам Усе про них, що знаю. — Сьогодні ми продовжимо нашу уявну мандрівку та поговоримо про господарську діяльність людей у деяких регіонах України. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Розповідь учителя — У нашій державі розвинуті різні галузі промисловості: • машинобудівна; • харчова; • легка; • паливна; • хімічна; • нафтова; • сільське господарство. 2. Слухання вірша — Про важку працю хлібороба складено багато віршів. 1-й учень Тато мій механізатор, В нього дуже гарний трактор — Наче небо, голубий, І великий, і прудкий. 2-й у ч е н ь Пшениці шумлять на волі Де початок їм, де край? Агроном в колгоспнім полі Нам вирощує врожай. 3-й у ч е н ь Працьовитий тракторист — Він до всього має хист, І насіє, й наоре, І насадить, і збере. 4-й у ч е н ь Яке це славне слово — хлібороб, Що жартома ще звуть і гречкосієм! До слів найкращих я вписав його б, До тих, які ми серцем розумієм. 5-й у ч е н ь Який це труд, який солоний піт. Яка жага і втома життєдайна! Ну, безперечно, знає цілий світ Про роль почесну трактора й комбайна! — Ми перелічили лише декілька професій, а їх так багато, і кожна з них потрібна і по-своєму цікава. 3. Гра «Назви вид діяльності» Один учень імітує вид діяльності, решта називають його. 4. Робота за підручником (с. 69) Фізкультхвилинка Повіяв сильний-сильний вітер, Нахилив додолу квіти. Квіти нахиляються, У росі вмиваються. Сонечко встало квіточки підняло. Гаєм літають бджоли, Все цвіте довкола. Пташки в вишині літають, Діти тихенько за парти сідають. V. Узагальнення та систематизація знань 1. Робота в зошиті (с. 20-21) 2. Відгадування загадок • Залізний ніс, дерев’яний хвіст. (Молоток) • Зводжу до небес будову Ношу плити стопудові. (Підйомний кран) • Булки, хліб і пиріжки Випікає залюбки. (Пекар) • Як у народі називають Того, хто землю обробляє, Хто ниви житом засіває, Високі врожаї збирає? (Хлібороб) • У землі було, На заводі кувалося, На полі розгулялося. (Трактор) 3. Мистецька хвилина — На аркушах паперу намалюйте вид господарської діяльності, який би ви хотіли прославити. VI. Підсумок уроку — Про що ми говорили на уроці? — Який висновок зробили для себе? — Чи пов’язані різні галузі діяльності між собою? VII. Домашнє завдання Дізнатися про історію, традиції, здобутки одного з успішних господарств у своїй місцевості. | |
| |
Переглядів: 1840 | |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Всього коментарів: 0 | |