💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Людське «Я»

Тема: Людське «Я»

Мета: формувати уявлення про людське «Я»; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; удосконалювати мовленнєві вміння й навички дітей, комунікативні здібності; розвивати увагу, пам’ять, образне мислення; виховувати бажання самовдосконалюватися, змінювати себе і навколишній світ.

Обладнання: зошити; підручники; ілюстрації; роздатковий матеріал; творчі роботи дітей.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Читання вірша «Хто ти?» (вірш записаний на дошці)

ХТО ТИ?

— Хто ти, хлопчику маленький?

— Син я України-неньки.

Українцем я зовуся

Й тою назвою горжуся!

— А по чім тебе пізнаю?

— По вкраїнському звичаю.

В мене вдача щира й сміла,

І відвага духа й тіла,

І душа моя здорова,

Українська в мене мова.

Ю. Шкрумеляк

— А як би ви відповіли на запитання поета? (Міркування дітей.)

МІ. Вивчення нового матеріалу

1. метод «мікрофон»

— Усі перемоги в світі починаються з перемоги над самим собою (давня мудрість).

— Що таке людське «Я»?

— Дайте відповідь на запитання «Хто я такий?»

2. розповідь учителя

— Кожен із нас постійно використовує займенник «Я». Але хто такий цей «Я», який він має вигляд, як може вчинити в тій чи іншій ситуації, на скільки він розумний, рішучий, справедливий?

Це «Я» живе в людині у вигляді уявлення про самого себе. «Я» — це те, ким уважає себе людина в думках, почуттях, діях. Наше «Я» багатогранне, воно виявляє себе в різних ситуаціях і обставинах по-різному: ви можете бути на уроці тихим і сором’язливим, удома — грозою сім’ї, на вулиці — хорошим другом. Існує «Я», яке можна описати словами.

У людині майже завжди бувають і хороші, й погані якості та, відповідно, уявлення про себе у вигляді двох основ: «Я» —хороше та «Я» — погане.

Ви пам’ятаєте себе в минулому, відчуваєте в сьогоденні, уявляєте в майбутньому («Я» —минуле, теперішнє, майбутнє).

Іноді ви уявляєте себе в нереальних, фантастичних образах («Я» — фантастичне). У вас є реальне «Я», яким ви є насправді, й ідеальне «Я», яким ви хотіли б себе бачити.

3. Бправа «мій автопортрет»

— За яке «Я» мене можна любити?

— За яке «Я» мене можна посварити?

— Яке «Я» можна змінити?

— Яке «Я» іноді заважає в навчанні?

— Яке «Я» рятує в різних життєвих ситуаціях?

— Яке моє «Я» мені подобається?

4. Читання статті підручника (с. 18-19)

— То що таке людське «Я»?

5. Творча робота

— Намалюй себе всередині букви і напиши, який ти.

Фізкультхвилинка

Розпочнем фізкультхвилинку — Організмові розминку.

Раз — летіли в небі птиці;

Два — йдуть гуси до водиці;

Три, чотири — скаче зайчик, Покрутився побігайчик.

Вліво, вправо нахилився,

 В усі боки роздивився.

Витяг з ранця свою книжку,

Заливсь читати нишком.

6. Робота у зошиті (с . 5)

7. Вправа «Я хочу бути...»

 надійним другом

 справедливим

чесним

 порядним

 відповідальним

 злим

 заздрісним

Я ХОЧУ БУТИ

 ввічливим

 сміливим

 байдужим

 добрим

 ледачим

(ЯКИЙ ТИ НАСПРАВДІ?)

Я___________

VI. Підсумок уроку

— Який же висновок ви зробили для себе після сьогоднішнього уроку? (Відповіді учнів )

— Скільки «Я» має людина?

— Про що говорить перше «Я»?

— А друге «Я»?

V. Домашнє завдання

Скласти розповідь за темою «Яким я хочу бути».

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (09.01.2015)
Переглядів: 2628 | Рейтинг: 0.0/0
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Українська народна казка «Колосок»
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок...
Правила поведінки у громадських місцях
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]