💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження периметра квадрата; розвивати мислення, самостійність під час виконання завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного запису.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

II. актуалізація ОПОРНИХ ЗНАНЬ (див. додаток на с. 110)

III. повідомлення теми уроку

— Сьогодні ми закріпимо знання з вивчених тем та напишемо самостійну роботу.

IV. закріплення вивченого матеріалу

1. Творча робота (с. 80, завдання 501)

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

— Розв’язання запишіть за допомогою числового виразу. (2 • 4 + 3 • 3 = = 17 (кг))

2. Практична робота (с. 80, завдання 502)

— Розгляньте фігуруАВС^. Чи є ця фігура квадратом? Чому?

— Накресліть у зошиті за зразком фігуру АВС^.

— Знайдіть периметр цієї фігури. (Р = 2 • 4 = 8 (см))

Фізкультхвилинка

3. Самостійна робота (тестування)

1 варіант

1. Позначте приклади, які обчислено правильно.

О - 800 О 435О-704О- 435

- 126+29339298

674628312347

О 708 О - 535 О 336 О - 434

+ 214362+ 275125

912173611319

2. На базі відпочинку в липні відпочивало 450 туристів, а в серпні — на 100 туристів менше. Скільки всього туристів відпочили на базі за два місяці?

а) 350; б) 550;в)800;г) 750.

3. У їдальню привезли 195 кг яблук, груш —на 28 кг менше, ніж яблук, а слив — на 45 кг більше, ніж груш. Скільки кілограмів слив привезли у їдальню?

а) 195 + 28 - 45;б)195 - (28 + 45);

в) (195 - 28) + 45;г)195 + 45 - 28.

4. Для дитячого садка на 910 грн придбали спортивний куточок і м’ячі. М’ячі коштували 90 грн. На скільки гривень спортивний куточок дорожчий за м’ячі?

а) 910 - 90;б) 910 - 90 + 90;

в) (910 - 90) - 90;г)немає правильної відповіді.

5. На книжкову виставку першого дня прийшло 570 відвідувачів, що на 130 осіб більше, ніж другого дня. Скільки відвідувачів прийшло другого дня?

а) 570 - 130; б)570 + 130;

в) 570 + 130 + 130;г) немає правильної відповіді.

6. Сума трьох чисел 790. Сума першого і другого чисел 660, а другого і третього — 370. Знайдіть кожне число.

а) 130; 240; 420;б)420; 240; 130;

в) 240; 130; 420;г)420; 130; 240.

2 варіант

1.Позначте приклади, які обчислено правильно.

2. В одному цеху працюють 280 робітників, а в другому — на 80 робітників менше. Скільки робітників працюють в обох цехах?

а) 360;б) 200;в) 480;г) 560.

 3. У книжковому кіоску було 185 зошитів у клітинку, в лінійку — на 92 зошити менше, ніж у клітинку, а у косу лінію — на 60 зошитів більше, ніж у лінійку. Скільки було зошитів у косу лінію?

а) 185 + 92 - 60;б)185 — (92 + 60);

в) (185 - 92) + 60;г)185 + 60 - 92.

 4. Спортсменові треба пробігти 1000 м. Він пробіг 400 м. На скільки метрів більше йому залишилося пробігти, ніж він уже пробіг?

а) 1000 - 400;б) 400 + 1000;

в)(1000 + 400) - 400; г) (1000 - 400) - 400.

 5. У новій школі було 320 хлопчиків, що на 150 менше, ніж дівчаток. Скільки у школі дівчаток?

а) 320 - 150;в)320 + 150 + 150;

б) 320 + 150;г)немає правильної відповіді.

 6. Сума трьох чисел 880. Сума першого і другого чисел —570, а другого і третього — 530. Знайдіть кожне число.

а) 350; 220;310;в) 350; 310; 220;

б) 220; 350; 310;г)310; 220; 350.

Фізкультхвилинка

4.Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

(с. 80, завдання 503)

Відповідь: однаково. Припустимо, що машинка коштує 8 грн, тоді м’яч коштує 4 грн. Отже,

8 ■ 4 = 32 (грн) — коштують 4 машинки;

4 ■ 8 = 32 (грн) — коштують 8 м’ячів.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які завдання уроку, на ваш погляд, були найцікавішими? найскладнішими?

— Якими правилами користувалися під час обчислень?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2015)
Переглядів: 2470 | Рейтинг: 0.0/0
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]