Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці Мета: закріпити знання усних та письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження периметра квадрата; розвивати мислення, самостійність під час виконання завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати культуру математичного запису. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація ОПОРНИХ ЗНАНЬ (див. додаток на с. 110) III. повідомлення теми уроку — Сьогодні ми закріпимо знання з вивчених тем та напишемо самостійну роботу. IV. закріплення вивченого матеріалу 1. Творча робота (с. 80, завдання 501) — Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом. — Розв’язання запишіть за допомогою числового виразу. (2 • 4 + 3 • 3 = = 17 (кг)) 2. Практична робота (с. 80, завдання 502) — Розгляньте фігуруАВС^. Чи є ця фігура квадратом? Чому? — Накресліть у зошиті за зразком фігуру АВС^. — Знайдіть периметр цієї фігури. (Р = 2 • 4 = 8 (см)) Фізкультхвилинка 3. Самостійна робота (тестування) 1 варіант 1. Позначте приклади, які обчислено правильно. О - 800 О 435О-704О- 435 - 126+29339298 674628312347 О 708 О - 535 О 336 О - 434 + 214362+ 275125 912173611319 2. На базі відпочинку в липні відпочивало 450 туристів, а в серпні — на 100 туристів менше. Скільки всього туристів відпочили на базі за два місяці? а) 350; б) 550;в)800;г) 750. 3. У їдальню привезли 195 кг яблук, груш —на 28 кг менше, ніж яблук, а слив — на 45 кг більше, ніж груш. Скільки кілограмів слив привезли у їдальню? а) 195 + 28 - 45;б)195 - (28 + 45); в) (195 - 28) + 45;г)195 + 45 - 28. 4. Для дитячого садка на 910 грн придбали спортивний куточок і м’ячі. М’ячі коштували 90 грн. На скільки гривень спортивний куточок дорожчий за м’ячі? а) 910 - 90;б) 910 - 90 + 90; в) (910 - 90) - 90;г)немає правильної відповіді. 5. На книжкову виставку першого дня прийшло 570 відвідувачів, що на 130 осіб більше, ніж другого дня. Скільки відвідувачів прийшло другого дня? а) 570 - 130; б)570 + 130; в) 570 + 130 + 130;г) немає правильної відповіді. 6. Сума трьох чисел 790. Сума першого і другого чисел 660, а другого і третього — 370. Знайдіть кожне число. а) 130; 240; 420;б)420; 240; 130; в) 240; 130; 420;г)420; 130; 240. 2 варіант 1.Позначте приклади, які обчислено правильно. 2. В одному цеху працюють 280 робітників, а в другому — на 80 робітників менше. Скільки робітників працюють в обох цехах? а) 360;б) 200;в) 480;г) 560. 3. У книжковому кіоску було 185 зошитів у клітинку, в лінійку — на 92 зошити менше, ніж у клітинку, а у косу лінію — на 60 зошитів більше, ніж у лінійку. Скільки було зошитів у косу лінію? а) 185 + 92 - 60;б)185 — (92 + 60); в) (185 - 92) + 60;г)185 + 60 - 92. 4. Спортсменові треба пробігти 1000 м. Він пробіг 400 м. На скільки метрів більше йому залишилося пробігти, ніж він уже пробіг? а) 1000 - 400;б) 400 + 1000; в)(1000 + 400) - 400; г) (1000 - 400) - 400. 5. У новій школі було 320 хлопчиків, що на 150 менше, ніж дівчаток. Скільки у школі дівчаток? а) 320 - 150;в)320 + 150 + 150; б) 320 + 150;г)немає правильної відповіді. 6. Сума трьох чисел 880. Сума першого і другого чисел —570, а другого і третього — 530. Знайдіть кожне число. а) 350; 220;310;в) 350; 310; 220; б) 220; 350; 310;г)310; 220; 350. Фізкультхвилинка 4.Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 80, завдання 503) Відповідь: однаково. Припустимо, що машинка коштує 8 грн, тоді м’яч коштує 4 грн. Отже, 8 ■ 4 = 32 (грн) — коштують 4 машинки; 4 ■ 8 = 32 (грн) — коштують 8 м’ячів. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Які завдання уроку, на ваш погляд, були найцікавішими? найскладнішими? — Якими правилами користувалися під час обчислень? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
| |
Переглядів: 2470 | |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
Всього коментарів: 0 | |