Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Завдання 437 (с. 70) — Прокоментуйте розв’язання другого; третього прикладів. Завдання 438 (с. 70) — Прочитайте розв’язання до задачі. — Зачитайте відповідь. (Відповідь: 957 км.) 2. Хвилинка каліграфії (с. 71) 3. Математичний диктант — Запишіть вирази та знайдіть їх значення. • До числа 400 додайте різницю чисел 500 і 200. • До суми чисел 140 і 200 додайте 360. • Від числа 670 відніміть суму чисел 150 і 50. • До різниці чисел 640 і 120 додайте 130. • Число 820 зменшіть на суму 500 і 120. • Число 150 зменшіть на суму 90 і 60. Відповіді: 400 + (500 - 200) = 700(640 - 120) + 130 = 650 (140 + 200) + 360 = 700820 - (500 + 120) = 200 670 - (150 + 50) = 470150 - (90 + 60) = 0 4. Гра «Допоможи Незнайкові» (с. 70, завдання 439) — Обчисліть приклади і визначте, де помилився Незнайко? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з письмовим додаванням дво- і три-цифрових чисел, будемо використовувати цей прийом під час розв’язування задач. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Підготовча робота (с. 70, завдання 440) 2. Пояснення нового матеріалу (с. 70, завдання 441) — Прочитайте записи і прокоментуйте додавання. 3. «Запам'ятай!». Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 70-71) 4.Первинне закріплення (с. 70, завдання 442) — Обчисліть приклади, записуючи доданки у стовпчик. (На дошці з коментуванням) Фізкультхвилинка V.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1.Фронтальне розв'язування простих задач (с. 71, завдання 443) Розв’язання учні записують у стовпчик. 1)Жита — 756 кг зерна, це на 164 кг < —і Пшениці — ?' Розв’язання 756 + 164 = 920 (кг) Відповідь: 920 кг зерна заготовив фермер для посіву пшениці. 2)Виготовили — 548 пральних машин 1? Залишилося виготовити — 254 пральні машини / Розв’язання 548 + 254 = 802 (маш.) Відповідь: усього 802 пральниі машини повинен виготовити завод. 3)I — 264 деталі -4------- II — ?, на 176 дет. > _ Розв’язання 264 + 176 = 440 (дет.) Відповідь: 440 деталей до автомобіля виготовили в другому цеху. 2.Складання задачі за коротким записом (с. 71, завдання 444). Розв’язання учні виконують самостійно. 3.Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 71, завдання 445) Відповідь: Карлсон посів перше місце; Сиропчик — друге місце; Вінні-Пух — третє місце. VI. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на уроці? — Які завдання виконували із задоволенням? — Під час виконання яких завдань зазнали певних труднощів? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 72, завдання 446; 447. | |
| |
Переглядів: 1983 | |
Робочий стіл. Піктограми |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Обов'язки дітей і батьків |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Всього коментарів: 0 | |