Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Істинні та хибні висловлювання Мета: ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; формувати вміння складати задачі на дві дії за поданим виразом; розвивати логічне мислення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Завдання 428 (с. 67) — Прокоментуйте розв’язання першого, останнього прикладів. Завдання 429 (с. 67) — Яку задачу склали за таблицею? — Прочитайте розв’язання до задачі. — Зачитайте відповідь. (Відповідь: 60 м тканини за 6 годин) 2. Гра «шифрувальник» 265 - 744- 578412 _ 289 _ 675 _ 529 216 138 _ 949 + 1320116 + 34753122403 +82+ 82 327 МАПУЄЖБХС І Відповідь: 126 543 553 543 236 278 БАЖАЄМ 759 220 562 622 298 759 УСПІХУ 3.Хвилинка каліграфії (с. 69) III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з деякими випадками письмового додавання трицифрових чисел, продовжимо роботу над задачами. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. «Пригадай!» (с. 68) 2. Пояснення нового матеріалу (с. 68, завдання 431) — Прочитайте записи і прокоментуйте додавання. 3. «Запам'ятай!». Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 69) 4. Первинне закріплення (с. 69, завдання 432) — Обчисліть приклади, записуючи доданки у стовпчик. (На дошці з коментуванням.) — Міркуйте так: Перший доданок 216. Другий — 234. Записуємо другий доданок під першим так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки — під десятками, сотні — під сотнями. 6 і 4 - 10, 0 пишемо під одиницями, 1 переносимо до десятків. 1дес. + 3 дес. = = 4 дес. та ще 1 дес., отримаємо 5 дес. Запишемо 5 під десятками. 2 сот. + 2 сот. = = 4 сот. Число 4 пишемо під сотнями. Усього 450. — Поясніть прийом письмового додавання, коли сума десятків дорівнює 10 десяткам. — Перший доданок 280. Другий — 428. До 0 од. + 8 од. = 8 од., 8 дес. + 2 дес. = 10 дес., або 1 сот. У сумі на місці десятків запишемо 0, а одну сотню перенесемо до сотень. До 2 сот. + 4 сот. = = 6 сот. та ще 1 сот. буде 7 сот. Усього 708. Фізкультхвилинка V.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ 1. Фронтальне розв'язування простих задач на додавання (с. 69, завдання 433) Розв’язання учні записують у стовпчик. а) 147 + 43 = 190 (камінчиків) б) 103 + 97 = 200 (мушель) 2. творча робота (с. 69, завдання 434) — Складіть задачі за поданими виразами. 3. З'ясування істинності та хибності висловлювань (с. 68, завдання 430) 4. робота над задачею (завдання 435, с. 69) — Розгляньте таблицю. — Складіть задачу за даними таблиці. Розв’язання учні записують самостійно. Слабшим учням пропонують картку-підказку. Картка-підказка 1) □ : □ = □ (д.) 2) □ + □ = □ (д.) 3) □ : □ = □ (д.) 5. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» (с. 69, завдання 436) Оля Борис (Так, стояли.) VI. підсумок уроку — Поясніть спосіб письмового обчислення прикладів 237 + 123; 153 + 556. VII. домашнє завдання С. 70, завдання 437; 438. | |
| |
Переглядів: 2102 | |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Всього коментарів: 0 | |