Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею Мета: формувати вміння письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд; вчити розпізнавати коло і круг за істотними ознаками; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. організаційний момент II. актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання — Прокоментуйте розв’язання прикладів завдання 418 (с. 65). 2. Гра «Пошта» — Покладіть листи у відповідні конверти. 890 - 360 440 +410 500 + 200 710 +190 690 - 520 490 - 240 180 - 40 3. Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 За 5 хвилин Оленка помила 10 тарілок. Скільки тарілок помиє дівчинка за 7 хвилин, якщо митиме за хвилину на 2 тарілки більше? Картка 2 За перший день черепаха проповзе 120 м, за другий — на 40 м більше, а за третій — на 80 м менше, ніж за 1 і 2 дні разом. Скільки метрів проповзе черепаха за третій день? ІІІ. повідомлення теми уроку — Сьогодні ми продовжимо письмово додавати трицифрові числа, продовжимо роботу над задачами, навчимося розпізнавати коло і круг. IV. закріплення вивченого матеріалу 1. Творча робота над задачею (с. 65, завдання 475) — Поставте питання до задачі так, щоб вона розв’язувалася дією додавання. (Скільки всього квартир було у будинку?) Відповідь: 198 квартир. — Складіть обернені задачі до попередньої задачі. (У будинку було 198 квартир. Заселили 124 квартири. Скільки квартир залишилося незаселеними? У будинку було 198 квартир. Не заселили 74 квартири. Скільки квартир заселили?) Клас 2. Самостійна робота 1 варіант 490 - 80480- (70 + 50) 210 + 90970-(230 - 120) 15 + 25 : 5100- 2 - 2 ■ 8 2 варіант 380 - 60670-(30 + 90) 560 + 30880-(390 - 230) 12 + 14 : 7100-3 - 3 ■ 7 Фізкультхвилинка 3. Розв'язування рівнянь (с. 65, завдання 416) х - 245 = 322 х = 322 + 245 х = 567 322-567 +245245 567322 Відповідь: 567. Аналогічно учні розв’язують решту рівнянь. 4. Робота над геометричним матеріалом (с. 65, завдання 417) — Яка фігура «зайва»? — Визначте серед фігур кола і круги. — Накресліть коло, у якого найбільший радіус. 5. Вправа «Доповни речення» В 1кг ...гВ1 м ... дмВ 1м ... смВ1 т ... кг В 1дм ... смВ1 см ... ммВ1 грн ... к.В 1 ц ... кг 6. Перетворення іменованих чисел (фронтально) 7 м - 40 см 800 г - 60 г1 м 70 см + 30 см 1 кг - 300 г1 кг - 70 г 360 см + 40 см 1 т - 50 кг 8 ц - 30 кг 1 грн 80 к. + 20 к. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що повторили на уроці? — Яке завдання найбільше сподобалося? Чому? — Які завдання здалися складними? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 65, завдання 419. | |
| |
Переглядів: 1439 | |
Декоративна аплікація |
«Золотаосінь» |
З Елзіком по планеті |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |