Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею

Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею

Мета: формувати вміння письмово додавати трицифрові числа без переходу через розряд; вчити розпізнавати коло і круг за істотними ознаками; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. організаційний момент

II. актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

— Прокоментуйте розв’язання прикладів завдання 418 (с. 65).

2. Гра «Пошта»

— Покладіть листи у відповідні конверти.

 890 - 360

 440 +410

 500 + 200

 710 +190

690 - 520

490 - 240

 180 - 40

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

За 5 хвилин Оленка помила 10 тарілок. Скільки тарілок помиє дівчинка за 7 хвилин, якщо митиме за хвилину на 2 тарілки більше?

Картка 2

За перший день черепаха проповзе 120 м, за другий — на 40 м більше, а за третій — на 80 м менше, ніж за 1 і 2 дні разом. Скільки метрів проповзе черепаха за третій день?

ІІІ. повідомлення теми уроку

— Сьогодні ми продовжимо письмово додавати трицифрові числа, продовжимо роботу над задачами, навчимося розпізнавати коло і круг.

IV. закріплення вивченого матеріалу

1. Творча робота над задачею (с. 65, завдання 475)

— Поставте питання до задачі так, щоб вона розв’язувалася дією додавання. (Скільки всього квартир було у будинку?)

Відповідь: 198 квартир.

— Складіть обернені задачі до попередньої задачі.

(У будинку було 198 квартир. Заселили 124 квартири. Скільки квартир залишилося незаселеними?

У будинку було 198 квартир. Не заселили 74 квартири. Скільки квартир заселили?)

Клас

2. Самостійна робота

1 варіант

490 - 80480- (70 + 50)

210 + 90970-(230 - 120)

15 + 25 : 5100- 2 - 2 ■ 8

2 варіант

380 - 60670-(30 + 90)

560 + 30880-(390 - 230)

12 + 14 : 7100-3 - 3 ■ 7

Фізкультхвилинка

3. Розв'язування рівнянь (с. 65, завдання 416)

х - 245 = 322 х = 322 + 245 х = 567

322-567

+245245

567322

Відповідь: 567.

Аналогічно учні розв’язують решту рівнянь.

4. Робота над геометричним матеріалом (с. 65, завдання 417)

— Яка фігура «зайва»?

— Визначте серед фігур кола і круги.

— Накресліть коло, у якого найбільший радіус.

5. Вправа «Доповни речення»

В 1кг ...гВ1 м ... дмВ 1м ... смВ1 т ... кг

В 1дм ... смВ1 см ... ммВ1 грн ... к.В 1 ц ... кг

6. Перетворення іменованих чисел (фронтально)

7 м - 40 см 800 г - 60 г1 м 70 см + 30 см

1 кг - 300 г1 кг - 70 г 360 см + 40 см

1 т - 50 кг 8 ц - 30 кг 1 грн 80 к. + 20 к.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

— Яке завдання найбільше сподобалося? Чому?

— Які завдання здалися складними?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 65, завдання 419.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (17.12.2015)
Переглядів: 1407 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов...
Комбінована аплікація
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою
Лікарські рослини
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]