Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей

Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей

Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів і розв'язування задач; розвивати вміння складати і розв'язувати задачі за коротким записом; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

Перевірка виконання завдання 338 (с. 53).

Діти обмінюються зошитами і виконують перевірку.

950 - 420= 530410+ 460 - 320 = 550

570 - 260 = 310740- 310 + 230 = 660

360 + 220 - 450 = 130940- 420 + 210 = 730

— Зачитайте вираз до задачі 339 (с. 53).

120 - 2 ■ 5 = 110 (грн)

2. Гра «Кращий математик»

— У чисел деякі цифри стерлися. Їх замінили «зірочками». Там, де можна, поставте знаки «>», «<» або « = ».

**3 □ 8**8□ **659 □ 1**

295 □ 2*4 4**□ 5**749 □ 74*

3. Фронтальне опитування

1) Завдання 340 (с. 53).

— Знайдіть суму та різницю чисел: 450 і 310; 770 і 220.

— Поясніть прийоми обчислень.

2) Завдання 341 (с. 53).

— Чому дорівнює прямий шлях від будинку П’ятачка до нори Кролика?

— Чому дорівнює шлях, який подолає П’ятачок до нори Кролика, пройшовши повз будинок Вінні-Пуха? (450 + 540 = 990 (м))

— Дайте відповідь на головне питання задачі. (990 - 880 = 110 (м))

4. Хвилинка каліграфії (с. 53)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про додавання і віднімання три-цифрових чисел, продовжимо роботу над задачами.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота над задачею (с. 54, завдання 344)

— Складіть і розв’яжіть задачу з поясненням за коротким записом. Розв’язання

 1) 780 - 450 = 330 — 3-те число

 2) 780 - 360 = 420 — 1-ше число

Клас

3)450 - 420 = 30 — 2-ге число Перевірка: 330 + 420 + 30 = 780

Відповідь: перше число — 420; друге число — 30; третє число — 330.

2. Самостійна робота (с. 54, завдання 342)

1 варіант — 1-й стовпчик 670 - 330 + 250 = 590 830 + 140 - 250 = 720

2 варіант — 2-й стовпчик 530 + 260 - 450 = 340 970 - 430 + 320 = 860

Фізкультхвилинка

3. Порівняння виразів з коментуванням (с. 54, завдання 343)

310 + 60 = 370610>450 + 110

270 - 120 = 150430>780 - 430

150 + 210 < 380690-540 < 120+ 130

780 - 460 > 220770+120 > 120+ 760

4. Практична робота (с. 54, завдання 346)

— Визначте прямі кути у фігурах на малюнку.

— Випишіть номери всіх фігур, які мають хоча б один кут.

5. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

1) Завдання 345 (с. 54).

Розв’язання

(18 + 24) - 6 = 36 (учнів)

2) Весела задача.

На лаву сіли Андрій, Руслан і Сергій.

На однім з країв Андрій,

Біля нього не Сергій,

В окулярах — то Іван.

Де на лаві сів Руслан?

Відповідь: Іван, Сергій, Руслан, Андрій.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

— Які види робіт найбільше сподобалися на уроці? Чому?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 54, завдання 347; 348.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (12.12.2015)
Переглядів: 3221 | Рейтинг: 0.0/0
Фантастичні образи
Симетричне вирізування
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]