Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів і розв'язування задач; розвивати вміння складати і розв'язувати задачі за коротким записом; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Перевірка виконання завдання 338 (с. 53). Діти обмінюються зошитами і виконують перевірку. 950 - 420= 530410+ 460 - 320 = 550 570 - 260 = 310740- 310 + 230 = 660 360 + 220 - 450 = 130940- 420 + 210 = 730 — Зачитайте вираз до задачі 339 (с. 53). 120 - 2 ■ 5 = 110 (грн) 2. Гра «Кращий математик» — У чисел деякі цифри стерлися. Їх замінили «зірочками». Там, де можна, поставте знаки «>», «<» або « = ». **3 □ 8**8□ **659 □ 1** 295 □ 2*4 4**□ 5**749 □ 74* 3. Фронтальне опитування 1) Завдання 340 (с. 53). — Знайдіть суму та різницю чисел: 450 і 310; 770 і 220. — Поясніть прийоми обчислень. 2) Завдання 341 (с. 53). — Чому дорівнює прямий шлях від будинку П’ятачка до нори Кролика? — Чому дорівнює шлях, який подолає П’ятачок до нори Кролика, пройшовши повз будинок Вінні-Пуха? (450 + 540 = 990 (м)) — Дайте відповідь на головне питання задачі. (990 - 880 = 110 (м)) 4. Хвилинка каліграфії (с. 53) III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про додавання і віднімання три-цифрових чисел, продовжимо роботу над задачами. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1.Робота над задачею (с. 54, завдання 344) — Складіть і розв’яжіть задачу з поясненням за коротким записом. Розв’язання 1) 780 - 450 = 330 — 3-те число 2) 780 - 360 = 420 — 1-ше число Клас 3)450 - 420 = 30 — 2-ге число Перевірка: 330 + 420 + 30 = 780 Відповідь: перше число — 420; друге число — 30; третє число — 330. 2. Самостійна робота (с. 54, завдання 342) 1 варіант — 1-й стовпчик 670 - 330 + 250 = 590 830 + 140 - 250 = 720 2 варіант — 2-й стовпчик 530 + 260 - 450 = 340 970 - 430 + 320 = 860 Фізкультхвилинка 3. Порівняння виразів з коментуванням (с. 54, завдання 343) 310 + 60 = 370610>450 + 110 270 - 120 = 150430>780 - 430 150 + 210 < 380690-540 < 120+ 130 780 - 460 > 220770+120 > 120+ 760 4. Практична робота (с. 54, завдання 346) — Визначте прямі кути у фігурах на малюнку. — Випишіть номери всіх фігур, які мають хоча б один кут. 5. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок» 1) Завдання 345 (с. 54). Розв’язання (18 + 24) - 6 = 36 (учнів) 2) Весела задача. На лаву сіли Андрій, Руслан і Сергій. На однім з країв Андрій, Біля нього не Сергій, В окулярах — то Іван. Де на лаві сів Руслан? Відповідь: Іван, Сергій, Руслан, Андрій. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що повторили на уроці? — Які види робіт найбільше сподобалися на уроці? Чому? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 54, завдання 347; 348. | |
| |
Переглядів: 3310 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Вітальна листівка до дня матері |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Всього коментарів: 0 | |