Тема: Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних Мета: пояснити способи обчислення вказаних випадків множення і ділення; опрацювати задачу, яка включає збільшення і зменшення числа в кілька разів. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 872 та пояснюють порядок дій у третьому стовпчику. • Один учень пояснює розв’язання задачі 873. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 2■14 3■(30 + 2) 3 ■ 214 ■ (8 + 8) Мама зварила зранку 6 кг варення, а ввечері 8 кг. Вона розлила варення в банки по 2 кг в кожну. Скільки банок мама використала? Картка 2 Обчислити. 4■12 : 8 : 2 4■(20 + 4) 2 ■ 31■10 6 ■ (7 + 7) 24 кг яблук і 18 кг груш розклали в корзини по 6 кг в кожну. Скільки корзин із фруктами вийшло? Картка 3 Обчислити. 3■24 : 9 : 42■(40 + 6) 3 ■ 27 : 9 ■ 108■(6 + 6) 14 кг помідорів і 22 кг огірків розклали в ящики по 4 кг в кожний. Скільки ящиків з овочами вийшло? 2. Колективна робота. • Знайти помилки. 2■6=123■5=153■9=27 4 ■ 8 = 365■ 9 = 469■ 3 = 26 6■6=487■7=478■4=32 • Скласти всі можливі рівності з чисел. а)2, 9, 18;б) 4, 4, 16;в) 6, 8, 48 • Завдання 874, с. 129. Колективне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3) Математичний диктант. а) Подати числа 372, 468 у вигляді суми розрядних доданків. б) Записати, скільки десятків в числах 523, 703, 940. в) Записати, скільки всього сотень в числах 100, 348, 605. г) Записати шість тризначних чисел, використовуючи цифри 8, 6, 4 і не повторюючи жодної з них в одному числі. IV. Сприймання і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 875, с. 129. Розглянувши завдання, учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб обчислення (обчислення зводиться до табличних випадків, якщо круглі числа подати у вигляді десятків). • Завдання 876, с. 129. Коментоване виконання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 877, с. 129. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, роблять стислий запис, повідомляють план розв’язання. Самостійно розв’язують задачу. • Завдання 878, с. 129. Ознайомившись зі змістом задачі, учні з’ясовують, що значення х будуть знаходити способом випробування. • Завдання879, с. 129. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки на закритій частині дошки працює один учень. • Завдання 880*, с. 129. Фронтальна робота. Додаткові завдання (на вибір) а)Обчислити та дізнатись, що дуже люблять діти? 20 ■ 4 О630 : 7 З350 : 5 Р30 ■ 8 В 80 ■ 6 О540 : 9 О120 : 3 М70 ■ 2 И 40 60 70 80 90 140 240 480 б) Розв’язати рівняння. 40 : х = 20х : 3 = 70 х ■ 5 = 40070 ■ х = 490 в) З поля зібрали 600 кг кавунів. На базар відправили третю частину всіх кавунів, а решту — у два магазини порівну. Скільки кілограмів кавунів отримав кожний магазин? г) Знайти трицифрове число, в якому кожна наступна цифра на 1 більша від попередньої. Скільки може бути різних відповідей? ґ) Богдан задумав число. Коли до третини цього числа він додав 6, то одержав 18. Яке число задумав Богдан? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 881, 882, с. 129. Підсумки уроку. Обчислити. 40 ■ 9, 810 : 9. | |
| |
Переглядів: 1477 | |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Тварини |
Всього коментарів: 0 | |