Тема: Множення одноцифрового числа на двоцифрове Мета: пояснити застосування переставної властивості дії множення; опрацювання задач. Задачі, пов’язані з одиночною нормою, та геометричні задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити розв’язання нерівностей завдання 854. • Повідомити розв’язання задачі 855. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 10 ■ 212■3 6■10 40 ■ 526 ■ 220■2 Довжина однієї грядки становить 60 см, а другої у 2 рази менше. Знайти довжину другої грядки. Картка 2 Обчислити. 18■2 31■42■4 ■ 10 24■4 42■33 ■ 5■10 Довжина однієї грядки становить 600 см, а другої у 20 разів менше. Знайти довжину другої грядки. Картка 3 Обчислити. 17 ■ 332■2 5 ■ 6■10 24 ■ 215 ■ 42 ■ 6 ■ 10 Довжина однієї грядки становить 600 см, а другої в 20 разів менше. Знайти довжину двох грядок. 2. Колективна робота. • Заповнити квадрати: • Поставити дужки так, щоб рівності були правильними. 5 ■ 3 + 4 = 357+ 14 : 3 = 7 29 - 3 ■ 2 + 10 = 13. 3. Математичний диктант. Записати вирази та обчислити їх значення. а) Добуток чисел 9 і 2 збільшити на 18. б) Суму чисел 80 і 20 зменшити у 5 разів. в) Частку чисел 48 і 6 зменшити у 2 рази. г) Різницю чисел 76 і 67 збільшити на 9. ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Розв’язати з коментуванням. 32■348■225■251■2. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 856, с. 126. Коментоване виконання. • Завдання 857, с. 126. Усне виконання. • Завдання 858, с. 126. Ознайомившись зі змістом, учні пояснюють розв’язання задачі (2 ■ 6 ■ 7 = 84; 2 ■ 7 ■ 6 = 84). V.Розвиток математичних знань • Завдання 859, с. 127. Прочитавши задачу, учні аналізують її. Пояснюють два способи розв’язання. • Завдання 860, с. 127. Самостійне виконання. Бажано провести взаємоперевірку. • Завдання 861, с. 127. Ознайомившись із завданням, учні коментують його. • Завдання 862, с. 127. Самостійне виконання. • Завдання 863*, с. 127. Фронтальна робота над задачею. Додаткові завдання (на вибір) а) Розв’язати кругові приклади. 24 ■ 2108 - 8 4 ■ 648 : 8 100 : 5 80 - 76 6 ■ 6 □ 20 ■ 4 + 3 ■ 4 □ 34 ■ 1 + 34 ■ 0 □ 17 + 17 + 17 36 ■ 3 20■ 4 б) Порівняти вирази. 40 : 5 □ 20 + 2023■ 4 27 ■ 3 □ 27 ■ 334■ 2 80 : 10 □ 800 : 117■ 3 в) Розв’язати рівняння. 400 : х = 80х :6 = 10 х ■2 = 249■х = 81 г) Корова за добу з’їдає 16 кг сіна, а овочів — у 4 рази менше. Скільки кілограмів овочів потрібно корові на 6 днів? д) Борис і Роман збирали марки. Коли кожен з них мав однакову кількість марок, Борис подарував Роману половину своєї колекції. У скільки разів тепер у Романа більше марок, ніж у Бориса? VI.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII.Домашнє завдання Завдання 864, 865, с. 127. Підсумки уроку. Розв’язати з коментуванням. 3 ■ 15 | |
| |
Переглядів: 1339 | |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Тварини |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |