Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд Мета: пояснити спосіб віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд, опрацювати задачу на три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання По черзі учні повідомляють відповіді прикладів II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. + 534 + 248 + 493 + 364 + 234 + 275 + 469 + 225 Скласти задачу та розв’язати її. I — 170 кг II — ? на 30 кг більше III — ? на 40 кг менше^ Картка 2 Скласти і розв’язати задачу. I — 126 кг II — ? на 30 кг більше III — ? на 50 кг менше ^ 1? Картка 3 Скласти і розв’язати задачу. I — 187 кг| II — ? на 46 кг менше }? III — ? на 34 кг більше^ ) 2.Колективна робота. • Розв’язати кругові приклади. 624 + 281 490- 170905 - 205 450 + 40216+ 354320 - 104 804 - 180 700- 250570 + 234 • Сума цифр трицифрового числа 5. Назвати всі такі числа. • Порівняти вирази. 16 : 4 □ 9 + 1 254 - 4 □ 579 - 324 81 : 9 □ 299 - 290 6 ■ 6 □ 476 - 423 21 - 1 □ 4 ■ 5 621- 600 □ 962 - 841 3. Математичний диктант. • Завдання 706, с. 106. Самостійне виконання. Один учень працює біля дошки. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 707, с. 106. • Віднімання виду 17 - 9, 170 - 9. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 708, с. 107. На прикладах цього завдання учні з’ясовують, як виконувати віднімання з переходом через розряд. Аналізують, згадують, як записують числа під час письмового віднімання трициф-рових чисел та порядок обчислення. • Завдання 709, с. 107. Коментоване розв’язання прикладів. • Завдання 710, с. 107. Творча робота над задачею. Учні міркують, які питання можна поставити; як розв’язати задачу. • Завдання 711, с. 107. Фронтальна робота над задачею. Аналіз змісту задачі. Складання плану розв’язання. 1) Скільки кущів посадила Оленка? 2) Скільки кущів посадили Оленка і мама? 3) Скільки їм залишилося посадити? Самостійно записати розв’язання задачі у зошит. • Розв’язати приклади, записуючи числа у стовпчик. 763 - 245526- 182962-581 824 - 418634- 372395- 276 893 - 276436- 171484- 193 Додаткові завдання (на вибір) а) Кожне з чисел 8, 16, 20, 24, 32, 30, 42, 49, 64, 81 подати як добуток двох множників. б) Вставити замість крапок потрібні числа. 3 сот. 5 дес. = ... од.720 = ... дес.. 43 дес. = ... од. 900 = ... сот. 6 сот. 8 дес. 9 од. = ... од.8 сот. = ... од. в) Ширина прямокутника становить 9 см, вона на 12 см менша, ніж довжина. Обчисли периметр прямокутника. г) До майстерні завезли 40 дощок. Четверта частина дощок — березові, а решта — соснові. Скільки привезли соснових дощок? ґ) На виготовлення 32 деталей робітник затратив 8 хвилин. За скільки хвилин він виготовить 45 деталей, якщо за одну хвилину виготовлятиме на 1 деталь більше? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 712, 713, с. 107. Підсумки уроку. | |
| |
Переглядів: 1724 | |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Народні традиції і здоров'я |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Всього коментарів: 0 | |