Тема: Віднімання виду 600 - 270 Мета: пояснити способи віднімання. Опрацювати складені задачі, які включають знаходження невідомого доданка. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень пояснює, як треба порівнювати числа у завданні 652. • Один учень повідомляє відповідь задачі 651. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 730 -180520- 340 940 -390660- 280 Накреслити прямокутник, ширина якого становить 3 см, довжина — 6 см. Знайти його периметр. Картка 2 Обчислити. 720 - (60 + 60) 420- 160 + 100 870 - (200 - 40)660-100 - 170 Накреслити прямокутник, довжина сторін якого становить 6 см і 3 см. Знайти його периметр. Картка 3 Обчислити. 930 - (360 - 100 - 20)720 -280 + 120 740 - (490 - 200 - 40) 500 - 30 - 270 Накреслити прямокутник, довжина сторін якого становить 6 см і 3 см. Знайти його периметр. Зафарбувати олівцем третину прямокутника. 2. Колективна робота. • Знайти закономірності і назвати пропущені числа. 2, 4, ... , 10, ... , ... , ... , 18, ... 100, ..., ..., 400, ..., ..., ..., 800, ..., 1000. 129, ..., 149, ..., ..., 179, ..., ..., 209, ..., 229. 181, ... , 183, ... , ... , 186, ... , ... , 189, ... , 191. • Бліц-турнір. а) Фокусник дістав з ящика 150 жовтих і 120 зелених кульок. Скільки всього кульок дістав фокусник? б) У виставі грало 8 жонглерів. Це на 5 більше, ніж акробатів. Скільки виступало акробатів? • У класі 28 учнів. Вони посадили 60 дерев. Чи виконали ці учні своє зобов’язання посадити по два дерева на кожного? • Яке число «заховалось» у «віконечку»? □ + 120 = 240 □ - 420 = 240 300 +□ = 3701000-□ = 900 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 653, с. 99. Усне виконання. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 654, 655, с. 99. Учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб обчислення різниці. 600 - 270 = 600 - 200 - 70 = 400 - 70 = 330 800 - 320 = 800 - 300 - 20 = 500 - 20 = 480 • Завдання 656, с. 99. Фронтальна робота над задачею. Можна запропонувати накреслити схему задачі, скласти план їх розв’язання. Самостійно розв’язати і зробити взаємоперевірку. 200 км 680 км 430км V.Розвиток математичних знань • Завдання 657, с. 100. Коментоване розв’язання задачі. • Завдання 658, с. 100. Самостійна робота. • Завдання 659, с. 100. Самостійна робота по варіантах. Перед початком пригадати, як знайти периметр трикутника. Представник кожного варіанта працює біля дошки. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 660, с. 100. б) Виконати дії з іменованими числами. 2 м - 30 см1 кг- 20 г 4 м - 1 см 1 кг- 200 г 2 м - 120 см1 кг- 50 г в) Виконати дії. 600 + 300800- 620640-160 570 - 270520- 400320-70 420 + 80 320+ 180150+260 • Володя назвав усі числа другого десятка, а Михась — усі двоцифрові числа, кожне з яких записуєть- ся однаковими цифрами. Які числа назвав Володя, а які — Михась? • Розв’язати рівняння і зробити перевірку. 600 - х = 200 х - 30 = 340 420 + х = 650 х+ 370 = 570 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 661, 662, с. 100. Підсумки уроку. Пояснити розв’язання прикладів. 500 - 130800- 380 | |
| |
Переглядів: 1513 | |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |