Тема: Додавання і віднімання виду 230 + 70, 200 - 60. Дії з іменованими числами Мета: ознайомити учнів із усним додаванням і відніманням круглих чисел. Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка. Формувати вміння виконувати дії з іменованими числами. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Два учні відтворюють задачу 611 і пояснюють її розв’язання. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 1. Розв’язати приклади. 520 - 100780 - 40 680 +100 450+30 230 + 30940-220 2. Дарина знайшла 46 грибів, Карина — на 14 грибів більше. Скільки всього грибів знайшли дівчатка? Картка 2 1. Розв’язати приклади. 640 - 100 - 100470-170 350 + 50 + 100240-200 830 - 30 - 100720-110 2. Дарина знайшла 52 гриби, Карина — на 13 грибів менше, ніж Дарина, а Марина — стільки ж грибів, скільки Дарина і Карина разом. Скільки всього грибів знайшли дівчатка? Картка 3 1. Розв’язати приклади. 320 + (80 + 40) 590- 100 - 90 450 - (150 - 100)720- 120 +200 690 - (70 + 70)260 + 230 + 100 2. Дарина знайшла 60 грибів, Карина — на 22 гриби менше, ніж Дарина, а Марина — стільки ж грибів, скільки Дарина і Карина разом. Скільки всього грибів знайшли дівчатка? На скільки грибів менше знайшла Карина, ніж Дарина? 2.Колективна робота. • «Ланцюжки». 300 + 100 - 200 - 10 - 100 + 210 900 - 300 - 10 - 10 + 120 + 300 • Сума двох чисел складає 700. Перший доданок дорівнює 150. Знайти другий доданок. • Сума цифр трицифрового числа 6. Назвати всі такі числа: 600, 501, ... ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності ьь - 100 ь - 250 ь + 100 ь + 250 IV.Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 612, с. 94. Ознайомлення з додаванням і відніманням. • Завдання 613, с. 94. Коментоване розв’язання прикладів. • Самостійне розв’язання прикладів. 220 + 80530+ 70 800 - 60540+ (20 + 40) 300 - 40670+ 30 400 - 50700 - (100 - 20) • Завдання з іменованими числами. Учні пригадують одиниці виміру маси, довжини та їх співвідношення. 1 кг = □ г4 м =□ см3 дм = □ см 1 ц = □ кг5 м =□ дм2см = □ мм • Завдання 614, с. 94. Виконати завдання коментовано. • Завдання 615, с. 94. Після ознайомлення учні пояснюють, яким чином будуть розв’язувати задачу. Один учень працює біля дошки. • Завдання 616, с. 94. Школярі читають задачу. З’ясовують, що відомо, що треба знайти. Складають план розв’язання задачі і розв’язують її самостійно. Після закінчення розв’язання провести взаємоперевірку. Додаткові завдання (на вибір) а)Кит-смугастик має довжину 25 м. Він на 17 м коротший, ніж риба-меч. Яка довжина риби-меч? • Розставити дужки так, щоб рівності були правильними. 2 ■ 3 + 4 ■ 5 = 5045 : 6 ■ 3 - 9 = 5 1 + 8 ■ 4 = 3618 : 6 : 3 = 9 48 - 8 - 2 ■ 4 = 242 ■ 2 + 4 + 6 = 22 • Розв’язати рівняння. х + 200 = 400350 - х = 200 740 + х = 690х - 430 = 260 • Знайти сторону квадрата, якщо сума довжин його сторін дорівнює 24 см. • Яке число треба помножити на 6, щоб отримати 12? 24? 36? 42? 48? 54? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 617, 618, с. 95. Підсумки уроку. Розв’язати приклади. 320 + 80800- 60 | |
| |
Переглядів: 1395 | |
Конструювання. Курочка Ряба |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |