💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Засвоєння таблиці множення на число 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці

Тема: Засвоєння таблиці множення на число 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці.

Мета: закріплювати знання табличних випадків множення на число 8 та вправляти учнів у розв’язуванні задач на спосіб зведення до одиниці.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 338.

• Завдання 339 перевірити, обмінявшись зошитами.

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

2 ■ 4 ■ 840 : 5 +12

2 ■ 3 ■ 930 : 6 +42

За 2 дні пошили 14 костюмів. За скільки днів пошиють 35 костюмів?

Картка 2

Обчислити.

8 ■ (36 - 30) 2 ■ 4 + 3 ■ 5

8■2 + 5456 : 7 : 4■5

За 4 дні теля з’їдає 16 кг овочів. За скільки днів теля з’їсть 36 кг овочів?

Картка 3

Обчислити.

42 : (3 ■ 8 : 4)3 ■ 4 + 5 ■ 4 + 7 ■ 4

5(58 - 54) + 3648 : 6 -12 : 6 - 4 : 2

За 5 днів у їдальні витрачають 25 кг картоплі. За скільки днів витратять 45 кг картоплі?

2. Колективна робота.

• Завдання 340, с. 53. Колективне усне виконання.

• Завдання 341, с. 53. Коментоване виконання.

3. Математичний диктант

а) Множники 5 і 5. Знайти добуток.

б) Ділене 42, дільник 4. Знайти частку.

в) Знайти добуток чисел 8 і 3.

г) Знайти частку чисел 21 і 7.

ґ) У скільки разів 4 менше від 16?

д) У скільки разів 48 більше від 6?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Скласти задачу і розв’язати її.

4 торти — 28 гривень

?— 36 гривень

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 342, с. 53. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, пояснюють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання: І варіант — за допомогою дій, 2 варіант — за допомогою виразу. Правильність виконання перевірити, обмінявшись зошитами.

Завдання 343, с. 53. Прочитавши задачу, учні виконують короткий запис. Складають план розв’язання. Записують розв’язання задачі на дошці та у зошити.

• Завдання 344, с. 53. Ознайомившись зі змістом задачі, учні виконують стислий запис і аналізують її. Записують розв’язання самостійно у зошити. Біля дошки працює учень, він записує розв’язання задачі та порівнює дві задачі.

• Завдання 345, с. 53. Колективне виконання кругових прикладів.

• Завдання 346, с. 53. Самостійне виконання. Під час перевірки учні пригадують правила знаходження невідомого множника, доданка.

• Завдання 347, с. 53. Фронтальна робота. Додаткові завдання (на вибір)

а) Порівняти вирази.

а + 26 □ 62 + а 30 + т □ 35 + т а + 14П 14 : а

53 - Ь □ 35 - Ь с + 44 □ с - 44 п - 24 □ п - 34

б)Вставити пропущені числа 8■4 = 32 3■7 = 28

□ ■ □ = 32□■□ = □

32 : 4 = □□:□ = □

□ : □ = □□:□ = □

6 ■ 5 = 30 □ ■ □ = □ □ : □ = □ □ : □ = □

в) Знайти периметр чотирикутника МВСА, якщо МВ = 3 см, сторона ВС у 3 рази більша від сторони МВ, а сторона СА — на 2 см менша від сторони ВС, але на 4 см більша ніж сторона АМ.

г) Обчислити.

42 : 6 ■ 3 + 15 : 5 ■ 4 : 2 + 4 ■ 2 ■ 8 35 : 5 ■ 6 - 18 : 6 ■ 4 : 2 - 5 ■ 3 32 : 4 ■ 8 - 49 : 7 ■ 3 - 9 : 3 ■ 6 : 2 ґ) На всі свої гроші Буратіно може купити 18 цукерок або 6 морозив. Він вирішив купити у три рази більше цукерок, ніж морозива. Скільки морозива та скільки цукерок купив Буратіно, якщо на покупку він витратив всі свої гроші?

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання:

Завдання 348, 349, с. 54.

Підсумки уроку.

Обчислити.

8 ■ 5 - 8 ■ 2 8 ■ 6 + 8 ■ 3

Категорія: Математика | Додав: SYLER (10.10.2015)
Переглядів: 1357 | Рейтинг: 0.0/0
Правила поведінки за столом
Наш вернісаж
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка»
Поведінка в незнайомих місцях
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]