Тема: Засвоєння таблиці множення на число 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці. Мета: закріплювати знання табличних випадків множення на число 8 та вправляти учнів у розв’язуванні задач на спосіб зведення до одиниці. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє розв’язання задачі 338. • Завдання 339 перевірити, обмінявшись зошитами. 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 2 ■ 4 ■ 840 : 5 +12 2 ■ 3 ■ 930 : 6 +42 За 2 дні пошили 14 костюмів. За скільки днів пошиють 35 костюмів? Картка 2 Обчислити. 8 ■ (36 - 30) 2 ■ 4 + 3 ■ 5 8■2 + 5456 : 7 : 4■5 За 4 дні теля з’їдає 16 кг овочів. За скільки днів теля з’їсть 36 кг овочів? Картка 3 Обчислити. 42 : (3 ■ 8 : 4)3 ■ 4 + 5 ■ 4 + 7 ■ 4 5(58 - 54) + 3648 : 6 -12 : 6 - 4 : 2 За 5 днів у їдальні витрачають 25 кг картоплі. За скільки днів витратять 45 кг картоплі? 2. Колективна робота. • Завдання 340, с. 53. Колективне усне виконання. • Завдання 341, с. 53. Коментоване виконання. 3. Математичний диктант а) Множники 5 і 5. Знайти добуток. б) Ділене 42, дільник 4. Знайти частку. в) Знайти добуток чисел 8 і 3. г) Знайти частку чисел 21 і 7. ґ) У скільки разів 4 менше від 16? д) У скільки разів 48 більше від 6? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Скласти задачу і розв’язати її. 4 торти — 28 гривень ?— 36 гривень IV. Розвиток математичних знань • Завдання 342, с. 53. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, пояснюють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання: І варіант — за допомогою дій, 2 варіант — за допомогою виразу. Правильність виконання перевірити, обмінявшись зошитами. Завдання 343, с. 53. Прочитавши задачу, учні виконують короткий запис. Складають план розв’язання. Записують розв’язання задачі на дошці та у зошити. • Завдання 344, с. 53. Ознайомившись зі змістом задачі, учні виконують стислий запис і аналізують її. Записують розв’язання самостійно у зошити. Біля дошки працює учень, він записує розв’язання задачі та порівнює дві задачі. • Завдання 345, с. 53. Колективне виконання кругових прикладів. • Завдання 346, с. 53. Самостійне виконання. Під час перевірки учні пригадують правила знаходження невідомого множника, доданка. • Завдання 347, с. 53. Фронтальна робота. Додаткові завдання (на вибір) а) Порівняти вирази. а + 26 □ 62 + а 30 + т □ 35 + т а + 14П 14 : а 53 - Ь □ 35 - Ь с + 44 □ с - 44 п - 24 □ п - 34 б)Вставити пропущені числа 8■4 = 32 3■7 = 28 □ ■ □ = 32□■□ = □ 32 : 4 = □□:□ = □ □ : □ = □□:□ = □ 6 ■ 5 = 30 □ ■ □ = □ □ : □ = □ □ : □ = □ в) Знайти периметр чотирикутника МВСА, якщо МВ = 3 см, сторона ВС у 3 рази більша від сторони МВ, а сторона СА — на 2 см менша від сторони ВС, але на 4 см більша ніж сторона АМ. г) Обчислити. 42 : 6 ■ 3 + 15 : 5 ■ 4 : 2 + 4 ■ 2 ■ 8 35 : 5 ■ 6 - 18 : 6 ■ 4 : 2 - 5 ■ 3 32 : 4 ■ 8 - 49 : 7 ■ 3 - 9 : 3 ■ 6 : 2 ґ) На всі свої гроші Буратіно може купити 18 цукерок або 6 морозив. Він вирішив купити у три рази більше цукерок, ніж морозива. Скільки морозива та скільки цукерок купив Буратіно, якщо на покупку він витратив всі свої гроші? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання: Завдання 348, 349, с. 54. Підсумки уроку. Обчислити. 8 ■ 5 - 8 ■ 2 8 ■ 6 + 8 ■ 3 | |
| |
Переглядів: 1357 | |
Правила поведінки за столом |
Наш вернісаж |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Поведінка в незнайомих місцях |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Всього коментарів: 0 | |