💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Задачі на зведення до одиниці (другий вид)

Тема: Задачі на зведення до одиниці (другий вид)

Мета: вправляти учнів у вмінні розв’язувати задачі з пропорційними величинами та формувати навички швидких обчислень табличних випадків множення і ділення.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 331 та пояснюють порядок дій у прикладах другого стовпчика.

• Один учень пояснює розв’язання задачі 332, другий записує розв’язання задачі на дошці за допомогою виразу.

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

8 ■ 2 + 14 8 ■ 4 - 20

Розв’язати рівняння. х ■ 7 = 42 Картка 2 Обчислити.

8 ■ 4 + 36 8 ■ 3 : 6

Розв’язати рівняння.

62 - х = 37

Картка 3

Обчислити.

(8 ■ 5 + 16) : 7 8 ■ (2 ■ 9 : 6)

Розв’язати рівняння. х ■ 6 = 24

2. Колективна робота.

• Завдання 333, с. 52.

• Вставити такі числа, щоб утворені рівності чи нерівності були правильними.

8 ■ 6 = 6 ■ □3 ■ 9 > □ ■ 9 8■ 4 < 4 ■ □

3 ■ 8 < 3 ■ □7 ■ □ = 5 ■ □8■ □ = □ ■ 7

• Бліц-турнір (записати розв’язання задач у вигляді прикладів).

а) Одне ягня важить 8 кг. Яка маса 5 таких ягнят?

б) Маса чотирьох ягнят становить 32 кг. Яка маса 8 таких ягнят?

в) 56 ялинок посадили у 7 рядів порівну. Скільки ялинок посадили в кожному ряду?

8 ■ 7 - 40 8 ■ 9 + 28

х - 43 = 29

8 ■ 8 + 8 ■ 2 - 8 ■ 6 56 : 7 ■ 6 + 32 - 44

7 ■ х = 56

8 ■ (49 - 47) : 4 (40 : 52 - 2) ■ 6

х - 28 = 48

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 334, с. 52. Ознайомившись зі змістом задачі, учні розглядають схему і пояснюють, що знаходять першою та другою діями. Розв’язання записують самостійно. Під час перевірки вчитель пропонує скласти вираз до задачі. Звернути увагу учнів, що потрібні дужки.

54 : (30 : 5) = 9 (ящ.)

• Завдання 336, с. 52. Прочитавши умову задачі та розглянувши її короткий запис, учні аналізують задачу. Пояснюють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Для полегшення перевірки біля дошки працюють два учні: один учень розв’язує за допомогою дій, другий — за допомогою виразу.

• Завдання 337, с. 52. Ознайомившись зі змістом завдання, учні пригадують порядок дій у виразах та самостійно їх виконують.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Розв’язати приклади.

12 : 6 + 20 : 4 + 36 : 6 + 56 : 7

8 ■ 9 - 2 ■ 5 - 3 ■ 4 - 5 ■ 6

16 : 4 + 8 ■ 7 - 42 : 7 + 5 ■ 5

б) Замінити додавання множенням.

9 + 9 +9 +9 +973 + 73 +73 +73

33 + 3320 + 20 + 20

4 + 4 +4 +4 +4 +46 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6

в) Вставити пропущені числа.

8 дм 5 см = □ см37 см = □ дм □ см

4 дм 2 см = □ см26 см = □ дм □ см

5 дм 9 см < □ см63 см > □ дм □ см

г) Якщо один відрізок має 7 см, а другий — у 4 рази довший, то перший відрізок коротший від другого на:

а)7 см; б) 28 см; в) 21 см.

ґ) Переставити одне число в ряду 20, 17, 14, 5, 11, 8, 2 так, щоб усі числа були розташовані у певній закономірності.

IV. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.

V.Домашнє завдання:

Завдання 338, 339, с. 52, 53. Підсумки уроку.

8, ... , 24, ... , 40, ... , 55, ... , 72.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (10.10.2015)
Переглядів: 3792 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14
Урок людяності «Краса і добро врятує світ»
Правила поведінки за столом
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]