Тема: Задачі на кратне порівняння та на спосіб зведення до одиниці Мета: формувати в учнів вміння розв’язувати прості задачі на порівняння та на спосіб зведення до одиниці. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Прочитати вирази та їх значення із завдання УРОК 27 • Повідомити розв’язання задачі 227 (за допомогою дій і виразу). 1. Робота з картками. Картка 1 Розв’язати рівняння. х + 5 = 2724 + х = 48 Знайти значення виразів. 6 ■ в, 18 : в, якщо в = 6 Картка 2 Розв’язати рівняння. х + 17 = 3946 + х = 64х - 14 = 32 Знайти значення виразів. с ■ 6, 16 : с + с, якщо с = 4 Картка 3 Розв’язати рівняння. х - 29 = 52х + 15 = 8234+ х = 73 Знайти значення виразів. а ■ 5 + а, 36 : а + а, якщо а = 4 2. Колективна робота. • Порівняти суму і добуток поданих чисел. 2 і2, 4 і 4, 2 і 5, 6 і 7, 3 і 8, 4 і 9. • Як зміниться число в результаті виконання дії? а ■ 3с + 4Ь- 6 3: 2 • Завдання 228, с. 38. Усне виконання. ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. • Бліц-турнір. а) Андрій назбирав 14 грибів, а Софійка 2. У скільки разів Андрій назбирав грибів більше? б)Андрій назбирав 6 грибів, а Софійка 10. Скільки всього грибів назбирали діти? в) Андрій назбирав 27 грибів, а Софійка 7. На скільки менше грибів назбирала Софійка? г) Андрій назбирав 15 грибів, а Софійка на 5 грибів менше. Скільки грибів назбирала Софійка? ^. Розвиток математичних знань. • Завдання 229, с. 38. Ознайомившись зі змістом задачі, учні пояснюють розв’язанняа потім самостійно записують розв’язання у зошити. • Завдання 230, с. 39. Самостійне розв’язання першої задачі. Складання оберненої задачі провести колективно. • Завдання 231, с. 39. Прочитавши задачу, учні аналізують її. Повідомляють, про що будуть дізнаватися в першій та другій діях. Запропонувати записати розв’язання за допомогою виразу. • Завдання 232, с. 39. Коментоване виконання. • Завдання 233, с. 39. Фронтальна робота над задачею. Складання задачі за коротким записом. Розв’язання учні записують самостійно. Вчитель слідкує за правильністю виконання розв’язання. • Завдання 234, с. 39. Усне виконання. Пояснити, як знаходили числа в першому рядку. • Завдання 235, с. 39. Коментоване виконання. Вчитель нагадує про потрібність здійснювати перетворення у більш дрібні одиниці виміру. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. ((34 - 2 + 37) - 5) : 620: (81-76) ■ 9 - 12 (6 ■ 8 + 6) : 6 + 9124: 4 ■ 2 : 3 ■ 2 : 4 б) Обчислити ланцюжок. Знайти частку чисел 18 і 6 ... ; збільшити на 1 ... ; поділити на 2 ...; помножити на 6 ...; збільшити на 6 ...; збільшити на 3 ...; поділити на 3 ...; збільшити на 13 ...; поділити на 5. Що вийшло? (Відповідь: 4). в) Накреслити прямокутник зі сторонами 3 см і 9 см. Дізнатись, у скільки разів довжина прямокутника більше, ніж його ширина. г) Розгадати ребус. З допомогою якого пристрою можна перевірити це твердження? • Записати одиниці виміру часу. 1 доба = □ годин1рік = □ міс. 1 хвилина = □ с 1тиждень = □ діб 1 століття = □ років 1година =□ хвилин V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання V!. Домашнє завдання: Завдання 236, 237, с. 39. Підсумки уроку. Обчислити. 69 - □ = 2354-□= 50 У скільки разів 4 менше від 16? | |
| |
Переглядів: 1257 | |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Як тварини готуються до зими |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |