Тема: Вправи і задачі на закріплення вивченого Мета: розв’язання прикладів і задач на вивчені арифметичні дії. Підготовка до контрольної роботи. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Повідомити і прокоментувати розв’язання задачі 152. • Прокоментувати порядок виконання дій у прикладах завдання 153 (третій і четвертий стовпчик). 1. Робота з картками. Картка 1 5 ■ 325:5 5 ■ 4 + 33 5 ■ 740:5 15 : 5 + 29 Розв’язати рівняння. 4 + х = 24х - 16 = 4 Картка 2 5 ■ 6 + 10 35 : 5 + 17 5 ■ 9 + 45 4 ■ (10 : 5) Розв’язати рівняння. 16 + х = 27 х - 34 = 22 Картка 3 5 ■ + 13 - 20 2 ■ (30 : 5) 5 ■ 9 - 35 + 32(35 : 5) + 13 2. Колективна робота. Замінити додавання множенням і обчислити. 2 + 2 + 2 + 24 + 4 + 4 + 4 + 4 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 3 + 35 + 5 + 5 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 • Заповнити порожні квадрати. 28 - 40 : 5 3 ■ (15 : 3) 5 ■ 2 + 15 + 15 4 ■ (20 : 5) + 16 • Знайти закономірність і назвати пропущені числа. 10, 20, 30,□, □, 60, □, 80, □. 3, 6, □, □, □, 18,□, □,□. 5, □, 15, 20, 35, □, □. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Обчислювальний «ланцюжок». 100 мінус 70 ...; додай 6 ...; відніми 16 ...; додай 1 ...; поділи на 3 ...; додай наступне число ...; відніми 13 ...; помнож на 2 ...; додай 20 ...; відніми попереднє число ...; додай 29 ...; відніми 30. Що вийшло? (Відповідь: 0). IV. Розвиток математичних знань • Виконати дії, пояснити порядок дій (учні виконують їх «ланцюжком»). 30 : 6 + 3 ■ 93 ■ 8 + 4 ■ 4 81 - 4- 9 - 12(40 - 38) ■ (18 : 3) 18 + (38 + 7) : 578 - 20 : 5 2 ■ (18 : 2) - 8 54 + 9 ■ 4 + 10 • Порівняти значення виразів (самостійне виконання). 45 : 5 □ 5 ■ 932 : 4 □ 5 ■ 6 3 ■ 2 □ 3 + 34 ■ 4 □ 4 ■ 6 4 ■ 9 □ 6 ■ 64 ■ 2 □ 4 + 4 • Діти посадили 4 ряди по 8 саджанців у кожному. У них ще залишилося 12 саджанців. Скільки саджанців мали посадити діти? Ознайомившись зі змістом задачі, учні складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання у зошити. Біля дошки працюють два учні (один розв’язує за допомогою дій, другий — за допомогою виразу). • Із 36 клубків шерсті зв’язали 9 однакових шарфів. Скільки клубків шерсті пішло на кожен шарф? Після ознайомлення зі змістом учні приступають до самостійного розв’язання задачі. Для полегшення перевірки один учень працює на закритій частині дошки. • Довжина одного відрізка 11 см, другий відрізок на 1 см коротший. Яка довжина другого відрізка? Накреслити їх. Ознайомившись зі змістом, учні з’ясовують, як знайти довжину другого відрізка і приступають до розв’язання задачі. • Знайти значення виразів: а ■ 3 + 20, Ь ■ 5 + 37, якщо а = 5, Ь = 4. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір) • Які числа треба поставити у цей ряд чисел? 3632208 • Розставити дужки так, щоб рівності були правильними. • Скільки проміжків між п’ятьма стовпами, якщо вони розміщені: а) у ряд по прямій; б) по колу. V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи. • Підсумки уроку. Повідомлення про роботу учнів на уроці, оцінювання. | |
| |
Переглядів: 1155 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Весняні свята. Мамин день |
Листяні та хвойні рослини |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Всього коментарів: 0 | |