УРОК 124 Тема. Ділення з остачею Мета: розглянути прийом ділення з остачею; пояснити, скільки може бути різних остач при діленні на дане число; опрацювати задачу, обернену до задачі на суму двох добутків; розвивати логічне мислення. Обладнання: картки з «чарівними» квадратами, картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Дати відповідь на питання до задачі № 1019, змінене таким чином: На скільки більше кілограмів помідорів стало у першому ящику? Пояснити, як обчислювали приклади № 1018 (другий рядок). Усні обчислення 1)Порівняння іменованих чисел. Знайти рівні величини, поєднати їх стрілками. Знайти 1/3 частину чисел: 12, 48, 120, 300. Обчислити: 51 : 17, 95 : 19, 96 : 32. Гра «Хто швидше?» Заповнити «чарівний» квадрат (робота проводиться за картками, наявними у кожного учня, за варіантами). Обчислити з поясненням: 25 : 4, 19 : 2, 31 : 6. Фізкультхвилинка. II. Вивчення нового матеріалу Пояснення нового матеріалу за вправою № 1020. Робота за вправою № 1021 — Скільки різних остач? Яка остача найбільша? Висновок: остача завжди менша від дільника. Всього різних остач на 1 менше від числа, на яке ми ділимо. Аналогічна робота за вправами № 1022, 1023, 1024 Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Задача № 1025 Прочитати задачу, скласти короткий запис умови задачі, скласти план розв'язання задачі, записати її розв'язання самостійно. Самостійне виконання ділення з остачею за вправою № 1027 Підсумки уроку Домашнє завдання № 1028, 1029. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1671 | |
Спостереження та досліди |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
Всього коментарів: 0 | |