УРОК 52 Тема. Вправи та задачі на застосування таблиці ділення на 9. Розв'язання задачі двома способами Мета: закріпити знання таблиці ділення на 9; опрацювати складання виразів з буквеними даними; розвивати вміння виконувати письмове додавання і віднімання. Обладнання: квадрати для лічби, картки з прикладами та для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання (перевіряється наявність роботи) Усні обчислення Повторення таблиці ділення (за картками). Заповнити цікаві квадрати. 3)Задачі-жарти на розвиток уваги учнів. Брат з'їв 4 сливи, а сестра — 2 сливи більше. Скільки слив з'їла їхня бабуся? На груші росло 50 груш, а на вербі — на 15 груш менше. Скільки груш росло на вербі? Сестра старша за брата на 6 років. На скільки років вона буде старша за брата через 5 років? Картка 1 Хлопчик приніс 37 морквин. 10 морквин він поклав у кошик, а решту роздав кролям по 9 морквин. Скільки морквин отримав кожен кріль? Обчислити: 8 ■ 3: 6; 8 ■ (3 + 6); 8 + 3 ■ 6. Картка 2 З 16 мотків шерсті сплели 4 шарфи. Скільки потрібно мотків шерсті, щоб сплести 9 таких шарфів? Обчислити: 85 64 : 8; (43 34) ■ 9. Фронтальне опитування. 36 м зменшити у 9 разів. Знайти дев'яту частину від 45 кг. У скільки разів 9 менше від 54? Розв'язати рівняння: X ■ 9 = 72. II. Закріплення вивченого матеріалу Складання виразів (за завданням № 435) Фізкультхвилинка Самостійна робота Розв'язання прикладів № 434 (за варіантами). Розв'язання задачі № 436 двома способами Дивлячись на структурні записи виразів, учні складають план розв'язання різними способами, підставляючи числа, і знаходять відповіді. Коли діти переконаються, що відповіді однакові, вчитель пояснює, що обидва вирази ілюструють два різні способи ділення суми на число: можна спочатку знайти цю суму, а тоді поділити її на число, а можна поділити на число окремо доданок і знайдені частки додати. Бесіда за завданням № 439 Додавання чисел стовпчиком Учитель показує, як можна розв'язати приклад, записуючи числа в стовпчик. Далі пропонує учням поміркувати, легше чи важче так додавати числа. Складання чисел в стовпчик (за № 438). І — 12 — 36 -< — у 9 разів менше За цим записом учні самостійно розв'язують задачу, попередньо уточнивши кількість дій. Робота за абстрактною задачею № 437 Підсумки уроку Домашнє завдання № 440, 441. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1132 | |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |