💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ура! Канікули!

Тема: Ура! Канікули!

Мета: Узагальнити вивчене за рік. Розвивати спостережливість, логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань

1. Що переплутав Незнайко?

 Літо — осінь — весна — зима

2. Бесіда

3. Назвіть літні місяці?

4. Чим цікаве літо?

От і ми сьогодні відправимося у кругосвітню подорож. Нас чекатимуть високі гори, бурхливе море, провалля. Але, я думаю, ми все з вами подолаємо.

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу

1. Збираємося у подорож. Повторення правил безпеки (робота з підручником с. 63)

2. Подорож по морю. Гра «Збери прислів’я»

 Хтотой

володієволодіє

 інформацією -світом.

3. Подорож через гори. Гра «Знайди пристрій»

 (Знайти пристрої введення інформації)

скане монітор мікрофон клавіатура

4. Увага! Провалля! Розв’язування задач:

Мандрівник не спав цілу добу. Нарешті він дістався до готелю і зняв номер. «Будьте ласкаві, розбудіть мене о сьомій годині ранку», - попросив він портьє. «Не хвилюйтеся, - заспокоїв його портьє. - Я неодмінно розбуджу вас, тільки не забудьте зателефонувати мені, а я миттю прийду й постукаю до вас у двері». «Буду вам дуже вдячний», - відповів мандрівник. Знайдіть помилку в цій розповіді.

(Портьє не зможе розбудити мандрівника, тому що той не зможе йому зателефонувати не прокинувшись.)

Два хлопці грали в хованки 3 години. Скільки годин грав кожен із хлопців? (3)

Олена й Настя - сестри. Олена сказала, що вона має трьох братів. Настя сказала, що вона теж має трьох братів. Скільки дітей у сім’ї? (5)

5. Пустеля навколо. Гра «Що змінилося?»

Учитель викликає до дошки одного учня. Всі уважно його розглядають. Потім він виходить за двері й щось змінює в своїй зовнішності. Решта повинні назвати, що змінилося.

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1.Інструктаж учителя

Ви були дуже уважні. Не втрачайте пильності і ви зможете впоратися з наступним завданням. На полицях знаходяться предмети. Декілька

секунд вам будуть показувати їх, щоб ви добре все запам’ятали. Потім потрібно буде поставити кожний предмет на своє місце.

2.Робота в групах

I група працює за комп’ютерами.

II група виконує завдання в зошитах (урок ЗО завдання 4).

VI. Контроль знань, умінь та навичок

Тестові завдання:

1. У Київській Русі винайшли:

а) рахівницю;

б) комп’ютер;

в) калькулі.

2. Перша обчислювальна машина називалась:

а) «Бенджаміна»;

б) «Паскаліна»;

в) «Калькуліна».

3. Продовж речення.

Людина сприймає інформацію за допомогою

4. Викресли «зайвий предмет»

Сканер, клавіатура, принтер, миша, мікрофон.

5. Графічний редактор Раіпі призначений для:

а) набору текстів;

б) створення малюнків;

в) редагування текстів.

6. З’єднай пристрій введення з його призначенням

клавіатура для вибору команд і малювання

мишадля введення звуку

джойстик для введення тексту і команд

мікрофон для комп’ютерних ігор і тренажерів

VII. Підсумок уроку

Прочитайте слово: КІНКИАУЛИ (канікули).

Бажаю вам плідно та весело провести літні канікули. Зустрінемося восени!

Додаток

Правила безпеки при роботі з комп’ютером.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2274 | Рейтинг: 0.0/0
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я...
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]