Тема: Ура! Канікули!Мета: Узагальнити вивчене за рік. Розвивати спостережливість, логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу II. Актуалізація опорних знань 1. Що переплутав Незнайко? Літо — осінь — весна — зима 2. Бесіда 3. Назвіть літні місяці? 4. Чим цікаве літо? От і ми сьогодні відправимося у кругосвітню подорож. Нас чекатимуть високі гори, бурхливе море, провалля. Але, я думаю, ми все з вами подолаємо. ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу 1. Збираємося у подорож. Повторення правил безпеки (робота з підручником с. 63) 2. Подорож по морю. Гра «Збери прислів’я» Хтотой володієволодіє інформацією -світом. 3. Подорож через гори. Гра «Знайди пристрій» (Знайти пристрої введення інформації) скане монітор мікрофон клавіатура 4. Увага! Провалля! Розв’язування задач: Мандрівник не спав цілу добу. Нарешті він дістався до готелю і зняв номер. «Будьте ласкаві, розбудіть мене о сьомій годині ранку», - попросив він портьє. «Не хвилюйтеся, - заспокоїв його портьє. - Я неодмінно розбуджу вас, тільки не забудьте зателефонувати мені, а я миттю прийду й постукаю до вас у двері». «Буду вам дуже вдячний», - відповів мандрівник. Знайдіть помилку в цій розповіді. (Портьє не зможе розбудити мандрівника, тому що той не зможе йому зателефонувати не прокинувшись.) Два хлопці грали в хованки 3 години. Скільки годин грав кожен із хлопців? (3) Олена й Настя - сестри. Олена сказала, що вона має трьох братів. Настя сказала, що вона теж має трьох братів. Скільки дітей у сім’ї? (5) 5. Пустеля навколо. Гра «Що змінилося?» Учитель викликає до дошки одного учня. Всі уважно його розглядають. Потім він виходить за двері й щось змінює в своїй зовнішності. Решта повинні назвати, що змінилося. IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1.Інструктаж учителя Ви були дуже уважні. Не втрачайте пильності і ви зможете впоратися з наступним завданням. На полицях знаходяться предмети. Декілька секунд вам будуть показувати їх, щоб ви добре все запам’ятали. Потім потрібно буде поставити кожний предмет на своє місце. 2.Робота в групах I група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошитах (урок ЗО завдання 4). VI. Контроль знань, умінь та навичок Тестові завдання: 1. У Київській Русі винайшли: а) рахівницю; б) комп’ютер; в) калькулі. 2. Перша обчислювальна машина називалась: а) «Бенджаміна»; б) «Паскаліна»; в) «Калькуліна». 3. Продовж речення. Людина сприймає інформацію за допомогою 4. Викресли «зайвий предмет» Сканер, клавіатура, принтер, миша, мікрофон. 5. Графічний редактор Раіпі призначений для: а) набору текстів; б) створення малюнків; в) редагування текстів. 6. З’єднай пристрій введення з його призначенням клавіатура для вибору команд і малювання мишадля введення звуку джойстик для введення тексту і команд мікрофон для комп’ютерних ігор і тренажерів VII. Підсумок уроку Прочитайте слово: КІНКИАУЛИ (канікули). Бажаю вам плідно та весело провести літні канікули. Зустрінемося восени! Додаток Правила безпеки при роботі з комп’ютером. | |
| |
Переглядів: 2274 | |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Всього коментарів: 0 | |