Тема: Як людина отримує інформаціюМета: Ознайомити учнів з тим, за допомогою яких органів людина сприймає інформацію. Дати уявлення про колір фону в Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати любов до природи. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу II. Повторення вивченого матеріалу 1. Фронтальне опитування Що таке інформація? Якою вона буває? Охарактеризуйте інформацію: «Ви навчаєтеся в 2-А класі ніколи № 4 міста Лисичанська». Наведіть приклади корисної інформації, яку ви отримали на уроках інформатики. 2. Робота над загадками Послухайте інформацію. Відгадайте. 4- У портфелі я лежу, як ти навчаєшся скажу. (Щоденник). 4- Хто заходить у закрите вікно, але не ламає його? (Сонячний промінь). 4- У люстрі 7 лампочок. 5 з них перегоріли. Скільки лампочок треба замінити? (5). ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1.Досліди. Заповнення таблиці За допомогою чого ви зараз отримували інформацію? (На слух, почули). Давайте подивимося на картки (схеми безпечної поведінки в комп’ютерному кабінеті). Що ви там побачили? За допомогою чого? А тепер заплющить очі. Яку інформацію ви отримаєте зараз? (Учитель проносить біля учнів парфуми). За допомогою чого ви отримали інформацію? А зараз я запрошую одного учня до дошки. Він отримає цю чарівну торбинку. В ній є якийсь предмет. Потрібно дізнатися, що там, не дістаючи його. За допомогою чого зараз отримали інформацію? Тепер нам потрібний ще один бажаючий. (Учитель кладе йому до рота шматочок цукру). Яку інформацію отримав зараз? За допомогою чого? (Одночасно з дослідами на дошці (або в електронному вигляді) заповнюється таблиця: Інформація — очі ніс вуха язик шкіра 2. Розповідь учителя Але дуже часто ми можемо отримати інформацію за допомогою декількох органів чуттів. Тоді вона буде більш повною. Давайте подивимось у зошити. 3. Робота в зошитах (урок 15 завдання 2) IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютерами 1. Інструктаж учителя До цього ми з вами використовували лише ліву кнопку для малювання. Але виявляється, малювати можна й правою. Для цього слід підвести вказівник до певного кольору та клацнути правою кнопкою. Якщо придивитися уважно, то ви помітите, що ліворуч не один квадратик, а два. І нижній квадратик став такого кольору, який ви щойно обрали. Тепер ви можете малювати лівою кнопкою одним кольором, а правою кнопкою - іншим. Колір, який обирається правою кнопкою миші називається кольором фону. 2. Робота в групах I група працює за комп’ютерами (намалювати сад). II група виконує завдання в зошитах (урок 15 завдання 4). VI. Узагальнення вивченого 1. Робота з ілюстраціями Яким кольором малюватиме ліва кнопка, а яким - права? 2. Самостійна робота в зошитах (урок 15 завдання 3 частина 2) VII Підсумок уроку За допомогою чого можна отримати інформацію? Наведіть приклади. | |
| |
Переглядів: 1904 | |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |