Тема: У школі детективівМета: Дати уявлення про види інформації. Познайомити з палітрою у Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу 1. Фронтальне опитування Що таке інформація? Наведіть приклади інформації. 2. Розминка Послухайте інформацію та дайте відповіді на питання. У тварини 2 праві та 2 ліві, 2 передні та 2 задні лапи. Скільки всього в неї лап? (4). У У Павлика ще тільки 4 зуби, а в його бабусі - вже лише 3.Скільки в них зубів? (7). ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Ро зпо відь учителя Ми з вами вже дещо знаємо про інформацію. Давайте прослухаємо ще деякі повідомлення. Вранці йшов дощ. Завтра вранці буде дощ. Яка інформація буде для вас корисною, а яка - ні? Чому? А от якою ще може бути інформація, давайте прочитаємо в підручнику. 2. Ро бота з підручнико м (с. З 0) 3. Заповнення таблиці Інформація корисна некорисна доступнанедоступна істинна хибна своєчасна несвоєчасна повнанеповна 4.Гра «Істинна чи хибна?» Визначити, істинну чи хибну інформацію надає вчитель. Раіпі - графічний редактор. Цей інструмент називається олівець. Щоб запустити Раіпі, потрібно клацнути двічі по ційпіктограмі. Щоб закрити програму, слід клацнути по хрестику вправому верхньому кутку екрана. Цей інструмент називається гумка. Відстань до екрана монітора повинна бути 50 см. Можна торкатися екрана монітора. IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сьогодні ми будемо вчитися малювати різними кольорами. Якщо ви були уважними на минулих уроках, то бачили, що в програмі Раіпі внизу є різнокольорові квадратики, схожі на фарби. Це палітра кольорів. Підвівши вказівник до потрібного вам кольору, клацніть ліву кнопку миші. Тепер ваш олівець буде малювати цим кольором. І в цей же колір зафарбується окремий квадратик зліва. Але малювати можна не лише олівцем, а й пензликом. Давайте знайдемо його на панелі інструментів (підручник с.31). Зверніть увагу на те, що (на відміну від олівця) пензлик може бути товщим і тоншим, круглим та квадратним. Щоб обрати необхідний вид пензлика, потрібно клацнути по одній з форм внизу панелі інструментів. Тепер можна малювати. 2. Робота в групах I група працює за комп’ютером (малюнок пензлем на вибір). II група виконує завдання в зошитах (урок 14 завдання 3). VI. Підсумок уроку Охарактеризуйте інформацію (за таблицею на дошці). Інструмент «Пензель» має різні форми. | |
| |
Переглядів: 1457 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |