Тема: Незвичайний стадіонМета: Повторити та закріпити вивчений раніше матеріал. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета. Обладнання: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Актуалізація опорних знань Бесіда: На чому ми зібралися мандрувати разом з Ганнусею, Мудрунчиком та Елзіком? Куди відправилися? ІІІ. Розвиток умінь та навичок 1. Розминка Для того, щоб наш зореліт продовжував політ і не збився з курсу потрібно трохи розім’ятися. Еотові? а) Ера «Добери слово» Потрібно дібрати слова - пристрої комп’ютера. ПЕРСОНАЛЬНИЙ (комп’ютер) СИСТЕМНИЙ (блок) ПЛОСКИМ (монітор) КОЛЬОРОВИЙ (принтер) ЛАЗЕРНИЙ (диск) б) Задачі: 4-Настав грудень. У саду розцвіли три тюльпани, а через день - ще один. Скільки квітів розквітло в салу? (У грудні тюльпани не цвітуть). 4-У кімнаті в кожному кутку сидить по 1 коту, і кожний з цих котів бачить ще трьох котів. Скільки котів у кімнаті? (4). 4-Андрій - син Володимира. Хто Володимир Андрієві? (Батько). 2. Розв’язування задач з логічним навантаженням Ось наш зореліт нарешті опустився на планету Елзіка. І ми відправляємося на стадіон. Але стадіон там не зовсім звичайний. Давайте подивимось у підручнику, що ж там відбувається (робота з підручником с. 16). 3.Робота в зошитах (урок 7 завдання 3) IV. Фізкультхвилинка Гра «Увага» Учитель називає якусь дію (підняти руки, присісти і т.д.). А сам виконує іншу. Діти мають виконати ту дію, яка названа. V. Робота за комп’ютером 1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером. Розбір ситуації. Учні забігли в клас, кинули портфелі на комп’ютерні столи. «Хто швидше займе місце за комп’ютером?» - гукнув Андрійко. Всі кинулись наввипередки. Василька боляче штовхнули, але він, на щастя, вхопився за шнур від клавіатури. Що не так зробили діти? Що можна їм порадити? 2. Інструктаж учите ля Зараз ми будемо відправляти ракети в політ. Для цього потрібно обчислити приклад на додавання, потім підвести вказівник до відповіді і клацнути ліву кнопку миші. Якщо приклад обчислений вірно, ракета злетить. 3. Робота в групах I група працює за комп’ютером. II група розв’язує приклади в зошитах (урок 7 завдання 4). VI. Підсумок уроку На якому незвичайному стадіоні ми побували? Чому цей стадіон незвичайний? | |
| |
Переглядів: 1018 | |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Всього коментарів: 0 | |