Урок 30 Тема: Комп’ютерна підтримка української та англійської мови. Програма "Ведмедик-поліглот”Мета: 1. Удосконалення знань слів української та англійської мови, уміння їх перекладати. 2. Розвиток просторової уяви, логічного мислення, уваги. 3. Продовження формування умінь і навичок роботи з комп’ютером. 4. Виховання цікавості до вивчення іноземної та рідної мови, роботи з комп’ютером. Хід уроку І. Організація уроку. Повторення правил техніки безпеки. Гра "Так – ні”. - До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя. - Біля комп’ютера сидимо рівно. - Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо. - Під час роботи в класі їмо фрукти. - Ліпимо використану жуйку до столу. - Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером. - Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди. - Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера; - При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці. ІІ. Повторення вивченого 1. Робота в парах. Повторення слів, які вивчалися на уроках англійської мови та їх переклад на українську. 2. Робота з підручником (ст. 60) – опрацювання статті "Англія – країна, мову якої ми вивчаємо”. 3. Релаксація. Закрий очі. Уяви себе туманом. Туман клубочиться, заходить у всі шпаринки, засліплює, охолоджує. Раптом промінчики сонечка пробилися крізь його товщу, зігріли нас, осяяли, звеселили. 4. Робота з комп’ютером. Функції мишки: - наводити на об’єкт , - відкривати меню, - перетягувати об’єкти. - Якою клавішею перетягувати об’єкти? ІІІ. Робота над новим матеріалом Пояснення вчителя програми "Ведмедик-поліглот”. 1. Щоб закріпити вивчений матеріал щодо перекладу слів з англійської мови на українську та навпаки, будемо працювати у програмі "Ведмедик-поліглот”. 2. Знайомство з програмою "Ведмедик-поліглот” – підручник, ст.61. ІV. Практична робота учнів за комп’ютерами. (Кращі учні відзначаються нагородами). V. Фізкультхвилинка. VІ. Логічна сторінка "Для розумників та розумниць”. Робота з підручником, ст.61 VІІ. Підсумок уроку.. - Що нового дізналися? - Що найбільше сподобалося? | |
| |
Переглядів: 2102 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Правила поведінки у громадських місцях |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Всього коментарів: 0 | |