💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комп’ютерна підтримка української та англійської мови. Програма “Ведмедик-поліглот”

Урок 30

Тема: Комп’ютерна підтримка української та англійської мови. Програма "Ведмедик-поліглот”

Мета: 1. Удосконалення знань слів української та англійської мови, уміння їх перекладати.

2. Розвиток просторової уяви, логічного мислення, уваги.

3. Продовження формування умінь і навичок роботи з комп’ютером.

4. Виховання цікавості до вивчення іноземної та рідної мови, роботи з комп’ютером.

Хід уроку

І. Організація уроку. Повторення правил техніки безпеки.

Гра "Так – ні”.

- До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.

- Біля комп’ютера сидимо рівно.

- Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо.

- Під час роботи в класі їмо фрукти.

- Ліпимо використану жуйку до столу.

- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером.

- Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди.

- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера;

- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.

ІІ. Повторення вивченого

1. Робота в парах.

Повторення слів, які вивчалися на уроках англійської мови та їх переклад на українську.

2. Робота з підручником (ст. 60) – опрацювання статті "Англія – країна, мову якої ми вивчаємо”.

3. Релаксація.

Закрий очі. Уяви себе туманом. Туман клубочиться, заходить у всі шпаринки, засліплює, охолоджує. Раптом промінчики сонечка пробилися крізь його товщу, зігріли нас, осяяли, звеселили.

4. Робота з комп’ютером.

Функції мишки:

- наводити на об’єкт ,

- відкривати меню,

- перетягувати об’єкти.

- Якою клавішею перетягувати об’єкти?

ІІІ. Робота над новим матеріалом

Пояснення вчителя програми "Ведмедик-поліглот”.

1. Щоб закріпити вивчений матеріал щодо перекладу слів з англійської мови на українську та навпаки, будемо працювати у програмі "Ведмедик-поліглот”.

 2. Знайомство з програмою "Ведмедик-поліглот” – підручник, ст.61.

ІV. Практична робота учнів за комп’ютерами.

 (Кращі учні відзначаються нагородами).

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Логічна сторінка "Для розумників та розумниць”.

Робота з підручником, ст.61

VІІ. Підсумок уроку..

- Що нового дізналися?

- Що найбільше сподобалося?

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2102 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Правила поведінки у громадських місцях
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]