Урок 29 Тема: Комп’ютерна підтримка української мови. Ненаголошені е та и. Програма "Незнайка на містку”Мета: 1. Удосконаленнявмінь працювати мишкою у програмі"Незнайко на містку”. 2. Закріплення правил правопису ненаголошених е , и в корені слів, 3. Розвиток вмінь практично застосовувати набуті знання; 4. Підвищенняінтересу до роботи з комп’ютером. Хід уроку І. Організація уроку. Повторення правил техніки безпеки. Бліц -опитування: - До комп’ютерного класу треба швидко вбігати. - Біля комп’ютера треба сидіти рівно. - Тимчасово можна покласти яблучко на клавіатуру або на монітор. - Без дозволу вчителя не можна самостійно приступати до роботи. - Рухаючи мишкою, голосно вигукувати: "Прокидайся, комп’ютер!” - Беремо носовичок і протираємо монітор комп’ютера; - При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці. ІІ. Повторення вивченого 1) Робота в парах. Батьківщина, медаль. • Підкреслити голосні звуки , поставити наголос у словах. • Усно скласти речення з кожним словом. • Ввести речення в текст. 2) Робота з ненаголошеними е, и в корені. а) Вчитель читає І частину тексту в підручнику на ст.58. - Чим ми можемо допомогти гномику? - Яке правило про правопис слів з ненаголошеними е, и ви знаєте? б) Читання ІІ частини учнями. Завдання за вибором: В.сна - Оз.ро - З.ма - Білочка готується до з.ми. Цілий день вона носить гр..би. Уст.ляє дупло сухим мохом. Скласти опис білочки. в) Релаксація Закрий очі. Уяви себе сонечком. Сонечко прокидається, потягається, широко розплющує очі. Воно умивається, розчісує кожен промінчик, лоскоче ним нас, глибоко вдихає і видихає повітря "очима”. Дивується: Чому ми досі не вміємо перевіряти ненаголошені е, и? г) Читання ІV розділу "ланцюжком”. в) Робота зі словничком. Гра "Не помились”. На дошці малюнки зі словами. В словах пропущені ненаголошені е, и. - Користуючись словником, дізнайтесь яку букву потрібно вставити. Сигнальною карткою покажіть, яку саме. 3) Робота з комп’ютером. Функції мишки: - наводити на об’єкт , - відкривати меню, - перетягувати об’єкти. - Якою клавішею перетягувати об’єкти? 4) Пояснення вчителя програми "Незнайко на містку”. Щоб закріпити вивчений матеріал, щодо правопису ненаголошених е, и в корені слів, будемо працювати в програмі "Незнайко на містку”. Наводимо курсор на слово "пропуск”. Щоб Незнайко перейшов на інший берег, вам необхідно полагодити місток, обравши потрібну колоду. Зліва на екрані монітора в кружечках ви побачите букви "е”, "и”. На містку побачите слово, в якому пропущена одна з цих букв. Наведіть курсор миші на потрібну буквуі клацніть лівою клавішею миші на ній. Якщо ви помилитесь, Незнайко впаде з містка. Завдання повториться.Зверніть увагу на те, що в деяких словах можуть бути відсутнідві літери – тоді Незнайко зупиниться на містку двічі, біля кожного пропуску. Після того, як ви виконаєте 12 завдань, комп’ютер покаже результат вашої роботи і кількість помилок. Примітка для вчителя. Для краще підготовлених учнів можна використати слова з файлу "Незнайко. Ini”, який знаходиться у папці, де програма (двічі клацнути на піктограмі в провіднику Windows). Кожен рядок файлу "Незнайко, іnі” повинен містити два слова, розділені пропуском. Перше – правильне написання слова, друге – слово з помилкою. Ви можете надрукувати не одну, а дві, або навіть три літери у другому слові неправильно. Для кожної з відмінностей між першим та другим словом програма запропонує учню вибір. 5) Практична робота учнів за комп’ютерами.(Кращі учні відзначаються нагородами). 6) Рухлива хвилинка (в коридорі). ІІІ. Творча робота. Робота з індивідуальними картками. 1. Ребуси. СУ’’’1ТЕПЛ’’’1 2. Загубились голосні: . й с т р.б д ж . л . б . г . т .в . дм . д ьв . л . с с я 3. Додай слівце – вгадай, хто це? Маленький довговухий - …; Великий клишоногий - …; Перший день тижня - …; У нас ішов урок - …. ІV. Підсумок уроку.. - Що нового дізналися? - Що найбільше сподобалося? - Як можна перевіряти ненаголошені "е”, "и”? - Коли відчували труднощі? - Де використаємо набуті сьогодні знання? | |
| |
Переглядів: 1653 | |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Всього коментарів: 0 | |