Урок 29 Тема: Підсумковий урок за ІІ семестр. Логічні слова ВСІ, ВСІЛЯКИЙ, КОЖЕН, ДЕЯКІМета: Поглибити знання дітей про зміст логічних слів всі, всілякий, кожен, деякі; навчати правильно проводити класифікацію (встановлювати співвідношен¬ня між змістом та обсягом класів). Розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву.Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: Завдання для роботи, завдання на картках дляРозумників і Розумниць, файлФігури_Урок_29 Хід уроку I. Організація класу Дзвіночку шкільний, веселий наш друже, Дзвени ж: «Дзень-дзелень»! До праці, за парти пора! II. Мотивація навчальної діяльності В українській мові є слова, що допомагають мислити, думати, стверджувати й заперечувати. Сьогодні на уроці попрацюємо на практиці зі словами всі, всілякий, кожен, деякі. III. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. Завдання 1. Необхідно уважно подивитись на малюнок і сказати, які висловлювання є істинними, а які — хибними. 1. Усі предмети круглі. 2. Деякі предмети зафарбовані. 3. Деякі предмети не зафарбовані. 4. Всіпредмети однакової форми. 5. Деякі предмети синього кольору. 6. Усі предмети зафарбовані. Завдання 2. Подивіться на малюнок і скажіть, які речення правиль¬ні, а які — ні. 1. Усі фігури маленькі. 2. Усі зірочки жовтого кольору. 3. Деякі зірочки великі. 4. Деякі кола маленькі. 5. Усі предмети — геометричні фігури. 6. Деякі фігури — не зірочки. 7. Деякі маленькі кола зафарбовано. 8. Деякі предмети — червоного кольору. 9. Усі кола— невеликі. 10. Кожне коло має свій розмір. 11. Кожна зірочка відрізняється від решти своїм кольором. 12. Усі зірочки зафарбовано. Завдання 3. Бліц-гра «ТАК чи НІ». Зазначте, які з поданих висловлювань правильні, а які — ні. Виправте неправильні твердження. Відповідайте хо¬ром, швидко. 1. Деякі учні — відмінники. 2. Усі фігури — трикутники. 3. Деякі тварини живуть у лісі. 4. Усі риби живуть у воді. 5. Деякі птахи — перелітні. 6. Усі числа діляться на два. 7. Деякі числа мають у кінці нуль. 8. Деякі числа — трицифрові. 9. Всі слова — іменники. 10. Усі іменники мають рід. IV. Комп’ютерна частина уроку Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. А зараз я хочу отримати від вас інформацію про правила безпечної роботи з комп’ютером. (Учні розповідають правила роботи з комп’ютером). Робота з комп’ютером. Завдання. Зафарбуй геометричні фігури так, щоб були істинними всі висловлення. 1. Деякі фігури червоні. 2. Один квадрат жовтий. 3. Усі круги зелені. 4. Деякі трикутники сині. 5. Усі квадрати не сині. 6. Усі маленькі квадрати червоні. 7. Усі великі трикутники не зафарбовані. Демонстрація робіт учнів. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «Займи своє місце». Зараз ми пограємо в гру, де кожному з вас необхідно буде зайняти місце відповідно до моєї команди. Увага: один, два, три — початок гри! 1. Усі дівчата з хвостиками, нумо до дошки. 2. Усі діти в джинсах, підведіться! 3. Усі діти з карими очима, утворіть коло. 4. Усі, хто в сорочках, підійдіть до дверей. 5. Усі, у кого коротке волосся, нумо до вікна. 6. Усі учні,сядьте за парти. V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Задачі для допитливих. 1. На лузі паслися вівці, кози, коні та корови. Овець було три, стільки ж кіз, а коней менше, ніж кіз, але більше, ніж корів. Скільки всього паслося тварин? 2. Під час гри Михайлик пробіг в одному напрямі 45 м, а потім повернувся і побіг в протилежному напрямі 60 м. На якій відстані від стартової лінії він опинився? 3. Коли Дмитрик подарував Віті 7 марок, то в хлопчиків стало по 15 марок. Скільки марок було спочатку у кожного хлопчика? VI. Підсумок уроку Чого ви сьогодні навчилися На дошці: Я дізнався навчився | |
| |
Переглядів: 1118 | |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Школа ввічливості. Гостини |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Всього коментарів: 0 | |