Урок 27 Тема: Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)Мета: Перевірити вміння дітей диференціювати звуки на твердість та м’якість. Розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість. Виховуватидисциплінованість та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: Малюнок Незнайки, завдання на картках дляРозумників і Розумниць, схеми для аналізу уроку. Хід уроку I. Організація класу Сьогодні у наснезвичайний урок, Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну Знань, країну звукову. Що нас так чекає й збагачує мову. II. Мотивація навчальної діяльності Отож ми продовжуємо подорож царством звуків. А подорожуватимемоми на дирижаблі. Сторінка ерудита. Дирижабль (їх ще називали повітряними кулями) - це літальний апарат, що складається з великої оболонки, схожої на повітряну кулю, і кошика, підвішеного знизу, - кабіни для екіпажу, обладнання і баласту. III. Актуалізація опорних знань Наша подорож розпочинається. Ми піднялись високо в небо. Зараз пролітаємо над озером «Невідомих звуків». Вкажіть кількість букв у слові «дирижабль». Скільки приголосних і голосних звуків має це слово? Якими бувають приголосні звуки? Вкажіть кількість твердих і м’яких приголосних у слові «дирижабль». Складіть звукову схему даного слова. Ось ми долетіли до замку «Непрочитаних слів». Слід утворити односкладові слова і розділити їх на групи за твердістю та м’якістю першого приголосного звука. Черверта зупинка «Комп’ютерна». IV. Комп’ютерна частина уроку. Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Незвичайний поїзд». Фізкульхвилинка.Ми мандруєм, ми мандруєм, Україною подорожуєм. Ось побачили Карпати: Як вершину нам дістати? Заглядаємо в озерця – Не торкнутися нам дна! Так ми довго-довго їхали, Поки на Поділля не приїхали… V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Далі ми помандруємо пішки. Для того щоб пройти дрімучий ліс «Звукових схем», нам потрібно відгадати загадки і зробити звуковий аналіз слів-відгадок. Будьте уважними! (Кожна пара учнів отримує аркуш, де намальовані відгадки та «решітки» для звукового аналізу). Влітку медом ласував, Досхочу малини мав. А як випав білий сніг, Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь) В полі, в лісі навкруги, Скрізь у мене вороги. Часом лізу я у шкоду, Їм капусту по городах. (Заєць) Котиться клубочок Зовсім без ниточок. Замість ниточок Триста голочок. (Їжак) А тепер ми потрапили на галявину, на якій свої задачі нам пропонує їжачок-жартівничок. 1. На дереві сидять два птаха: 2 сойки, всі інші ворони. Скільки ворон? 2. На галявині лежало 4 яблука. Одне з них розрізали навпіл і поклали поруч. Скільки яблук на галявині? 3. Порахуйте ягнят, що пасуться на галявині. VI. Підсумок уроку Чи сподобався вам урокІз запропонованих оберіть слова, що найкраще охарактеризують наш урок. | |
| |
Переглядів: 1363 | |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Українська народна казка «Колосок» |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Всього коментарів: 0 | |