💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)

Урок 26

Тема: Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)

Мета: Перевірити вміння дітей диференціювати звуки на голосні та приголосні. Розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість. Виховуватидисциплінованість та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання: Малюнок Незнайки, завдання на картках дляРозумників і Розумниць.

Хід уроку

I. Організація класу

Хто це стукає до нас?

Поспішає у наш клас.

Двері швидше відчиняймо,

Гостя нашого стрічаймо!

II. Мотивація навчальної діяльності

Діти, це наш давній знайомий Незнайко. Він сьогодні вирушає у фантастичну подорож у звукове царство на новому поїзді, який йому подарував гномик Мудрунчик. Незнайко пропонує нам поїхати з ним. ЗгідніВи любите Незнайка?

Психогімнастика. Вимовте слово «Незнайко» лагідно, весело, сердито, здивовано, байдуже.

III. Актуалізація опорних знань

Діти, треба запустити мотор поїзда.

Чух – чух –чух.

Коліщата стукотять.

В царство звуків

Нас вже мчать.

А ось і перша зупинка «Запитайка».

Що ви можете розказати про букви?

Яка буква в рядку зайва Р, Б, А, М, Ш, Д?

Чим голосні звуки відрізняються від приголосних?

Назвіть літери, що позначають голосні звуки?

Назвіть букву, що не позначає звука?

Що ви знаєте про літеру «я»?

А що ви знаєте про букву «щ»?

Друга зупинка «Ігрова». Гра «Буква заблукала». На двох хмаринках розміщені літери, які переплутав Незнайко. Вам потрібно виправити помилки.

Третя зупинка «Загадкова». Розгадайте загадку: У землі червоне, а над землею зелене, борщ виходить добрий з мене. (Буряк)

Визначте кількість голосних і приголосних звуків у кожному слові загадки та в слові-відгадці.

Черверта зупинка «Комп’ютерна».

IV. Комп’ютерна частина уроку

Ознайомлення із змістом комп’ютерної частини уроку. Увага! Увага! Надійшов сигнал SOS! Жителі звукового царства благають врятувати їх від біди. Потрібно скласти прислів’я, щоб уникнути катастрофи.

Демонстрація вчителем роботи програми «Незвичайний поїзд».

Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером.

Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Незвичайний поїзд».

Гімнастика для очей. Вправи: «Маятник» ; «Стовпчик» ; «Рух по квадрату».

V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць

В гостях у Розмалюйка. Скількома способами можна одягнути Мальвіну, якщо в неї два плаття і три капелюшка( - плаття,  -капелюшок). Самостійно вибери кольори для плаття та капелюшків.

Задачі для допитливих. Знайди невідоме число.

VI. Підсумок уроку

Що сподобалось на уроціЩо було найважче?

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1116 | Рейтинг: 0.0/0
Твоя країна — Україна. Символи держави
Що можна робити з інформацією
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн...
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]