Тема: У царстві букв і звуківЦілі: навчальна: повторити знання з української мови про букви і звуки; формувати вміння працювати з програмами підтримки інших предметів; розвивальна: розвивати мовленнєві навички, сприяти розвитку творчих здібностей учнів; виховна: виховувати культуру мовлення. Тип уроку: інтегрований урок інформатики та української мови. Програмне забезпечення: програма «Збери прислів'я». Вимоги до учнів: пам'ятати вивчене на уроках української мови про букви і звуки; вміти працювати у програмі підтримки української мови. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Гра «Знайдіть помилку» Уважно мене слухайте і виправте помилки: ■ у слові «ручка» останній звук [т]; (ні, [а]); ■ у слові «думалось» є м’який приголосний звук; (так, [с’]) ■ у слові «ваза» три голосних звука; (ні, 2, [а]) ■ у слові «дзвін» перший звук [т]. (ні, [з’]) III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Щойно ви виконали завдання, яке вам знайоме з уроків української мови. Саме на уроках української мови ви вивчали букви та звуки. Тема нашого сьогоднішнього уроку — «У царстві букв і звуків». IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу Робота за підручником Учні читають § ЗО ланцюжком. Відповідають на запитання: 1. Що ви пам’ятаєте про букви і звуки з української мови? 2. Якими бувають звуки? 3. Спробуйте вимовити звуки: ф, м, б, п, ц, ж, ш. V. Застосування набутих знань Робота за підручником § ЗО, запитання і завдання: № 1, 2. Додаткові завдання 1. Підкресліть зайву букву. Обґрунтуйте відповідь. АЩРТК 2. Прочитайте прислів’я. Знайдіть у них слова, де букв більше, ніж звуків. ♦ Навчання — сонце, а книга — віконце. ♦ Книгу читай, розуму набирай. ♦ Кому книга — розвага, а кому — навчання. ♦ 3 книгою подружишся — розуму наберешся. ♦ Книги читати — все знати. ♦ Книга — міст у світ знань. ♦ Дім без книги — день без сонця. ♦ Книга добра навчить, від дурного відверне. VI. Фізкультхвилинка А ми зовсім не втомились! Вправо, вліво подивились. Встали. Спину розігнули. Руки вгору підтягнули. Опустили їх на боки Та надули свої щоки. Видихнули та присіли, Підстрибнули і на місце сіли. VII. Формування вмінь Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § ЗО, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування 1. Чи цікавий був урок? 2. Що найбільше сподобалося на уроці? 3. Із чого складаються слова? 4. Чим відрізняються голосні звуки від приголосних? 5. Опишіть, як можна запустити програму на виконання. IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § ЗО, для кмітливих: № 1. 2. Додаткове завдання Домалюйте. | |
| |
Переглядів: 1944 | |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Всього коментарів: 0 | |