Тема: ВікнаЦілі: навчальна: ознайомити учнів з поняттям вікна програми, його основними елементами; формувати вміння керувати вікном; розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги учнів; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, почуття відповідальності, дисциплінованість. Тип урок: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Обладнання: таблиця із зображенням вікна програми, плакати для гри «Увага». Програмне забезпечення: презентація «Основні елементи вікон». Вимоги до учнів: знати основні елементи вікна програми та їх призначення, вміти виконувати різні дії з вікнами. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Розминка — У кімнаті в кожному кутку сиділо по одному котові, і кожний із цих котів бачив ще трьох котів. Скільки котів сиділо в кімнаті? (Чотири) — Настав грудень. У саду розквітли три тюльпани, а через день — ще один. Скільки квітів розквітло в саду? (Жодного. У грудні тюльпани в саду не розквітають.) Гра «Увага» Учитель протягом 3-5 с демонструє учням плакат із зображенням кружечків у трьох квадратах. Потім прибирає плакат і пропонує двом учням вийти до дошки і по пам’яті правильно розставити кружечки у квадратах. Учні класу вирішують, хто виконав завдання правильно. Варіанти плакатів — Ви вже знаєте, як поводитись у комп’ютерному кабінеті, вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики. Фронтальне опитування 1. Яку тему вивчали минулого уроку? 2. Що розташовано на Робочому столі комп’ютера? 3. Що цікавого довідалися про Робочий стіл комп’ютера? 4. Що розміщено на Робочому столі? 5. Що відображається на Панелі задачі III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте кросворд і дізнайтеся тему уроку. 1. Який пристрій допоможе тобі надрукувати лист другу? (Клавіатура) 2. Який комп’ютерний пристрій може транслювати мультики? (Монітор) 3. Маленька частина миші. (Кнопка) 4. Який пристрій може вивести твій лист другу на папір? (Принтер) 5. Який пристрій може перенести фотографію в комп’ютер? (Сканер) Учитель. Сьогодні я ознайомлю вас з основним об’єктом програми '\УіпсІомг8 — вікном програми. Тема нашого уроку — «Вікна». На уроці ви дізнаєтесь, які основні елементи вікна програми, яке їх призначення, навчитеся керувати вікном. IV. Вивчення нового матеріалу Розповідь учителя з елементами бесіди Учитель. Ще одним досить важливим об’єктом, який можна відкрити на Робочому столі, є вікно. Якщо, наприклад, натиснути двічі на значку Мій комп’ютер лівою кнопкою миші, то на Робочому столі відкриється вікно Мій комп’ютер. Воно має такий вигляд: 1. Рядок заголовка 2. Рядок меню 3. Панель інструментів 4. Кнопки керування вікном 5. Смуги прокручування 6. Робоче поле вікна 7. Рядок стану8. Межі вікна Усі вікна мають подібні елементи. Добре вивчивши будову одного з них, легко зможеш працювати з рештою. Вигляд вікна можна змінювати: 1) за допомогою кнопок керування вікном; 2) розтягуючи чи стискаючи межі вікна з допомогою миші. V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 7, запитання і завдання: № 2. Додаткові завдання 1. За допомогою вчителя запишіть призначення кнопок керування вікном. (згорнути) _ (повернутися до попереднього розміру) _ (розгорнути) _ (закрити) _ 2. Складіть картки так, щоб зібрати поняття, вивчені на цьому уроці. Поясніть їх значення. межа інструментів панель прокручування Відповіді. Кнопки керування вікном, робоче поле вікна, смуга прокручування, межа вікна, панель інструментів. VI. Фізкультхвилинка Хто ж там, хто вже так стомився? І ліворуч нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз. Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. VII. Формування вмінь та навичок Повторити правила роботи за комп'ютером. Робота за підручником § 7, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Закріплення набутих знань Фронтальне опитування 1. Який основний об’єкт розташовано на Робочому столі комп’ютера? 2. З яких елементів складається вікно? 3. Для чого використовують кнопки керування вікном? 4. Як ще можна змінити розміри вікна? IX. Підбиття підсумківуроку X. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 7, для кмітливих № 2; запитання і завдання:№ 2. 2. Додаткове завдання Запишіть, які з пропонованих предметів ви поклали б до мішка як шкільне приладдя. | |
| |
Переглядів: 1449 | |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Всього коментарів: 0 | |