Урок 112 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задачМета: ознайомити учнів із способом знаходження дільника; повторити таблиці множення і ділення; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності, розширювати світогляд; виховувати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Математичні «доріжки». 72 64 56 48 : 8 16 24 32 40 | (^8) 2)Віршовані задачі. • Біля липи бджіл багато Мед збирають волохаті. 5 джмелів між них кружляють, Теж медок вони шукають. Менше їх, ніж бджіл, в 5 раз. Порахуймо бджіл, гаразд? (25) • Лісом Колобок котився Та із Зайчиком зустрівся. Зайчик каже: «3 на 7! Як не скажеш вірно — з’їм! Хто врятує Колобка? Ваша відповідь яка? (21) • 14 зайченят вийшли погуляти. Поділились на дві групи І нумо стрибати. Ви мені відповідайте, Напишіть по правді, Скільки стало тих зайців У кожній команді? (7) 2 Математичний диктант • Добуток чисел 8 і 6 збільшити на 12. • Різницю чисел 67 і 18 зменшити в 7 разів. • Сторона рівностороннього трикутника 8 см. Знайти периметр цього трикутника. • Периметр квадрата 12 дм. Знайти довжину сторони квадрата. • Для гостей потрібно розставити 24 стільці за 4 столи порівну. Скільки стільців повинно стояти за кожним столом? • У кінотеатрі в першому ряду сиділо 16 дівчаток і 8 хлопчиків. у скільки разів менше сиділо хлопчиків, ніж дівчаток? • Юннати посадили 32 кущі червоних троянд і 8 кущів білих троянд. На скільки більше кущів червоних троянд, чим білих посадили юннати? У скільки разів менше кущів з білими трояндами, чим з червоними? Відповіді: 60; 7; 24; 3; 6; 2; 24; 4. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми навчимося знаходити невідоме ділене; повторимо таблиці множення і ділення; розвиватимемо логічне мислення. IV. Розвиток математичних знань 1 Робота за таблицею компонентів ділення Ділене Дільник Частка 2045 20 : 4 = 5 — Що вийде, якщо дільник помножимо на частку? (Ділене) — Як знайти невідоме ділене? (Потрібно частку помножити на дільник.) □ : 2 = 8□ : 8 = 5 □ : 7 = 5 Висновок: для того щоб знайти невідоме ділене, потрібно частку помножити на дільник. 2 Робота над задачами 1) Маса шести однакових пакетів з борошном 18 кг. Маса одного відра картоплі на 5 кг більше маси одного пакета борошна. Яка маса відра картоплі? Складіть схожу задачу за виразом. 24 : 6 + 8 = 2) По кошиках розклали 35 кг малини і 36 кг вишні. Малину — по 7 кг у кошик, а вишню — по 9 кг. Скільки всього кошиків знадобилося? 3) Тато із сином ходили в ліс по гриби. Син знайшов 8 білих грибів, а тато — на 7 більше. Скільки білих грибів знайшли тато з сином разом? ► Фізкультхвилинка 3 Самостійна робота 1 варіант 8■8 - 36 = 35 + (15 + 8) = 2 варіант 64 : 8 + 32 = 72 : 8 + 43 = 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань Є бідони місткістю 3 л і 5 л. Як можна за допомогою цих бідонів набрати з річки 1 л води? 70 - 32 : 4 ■ 6 = 100 - 45 : 5 ■ 9 = 50 - 24 : 8 ■ 7 = 60 - 5 ■ 7 + 19 = 37 - (17 + 8) = (46 + 8) - 26 = Б. --- 3 л 3 л 03 л1 л Б. --- 5 л ▼ 0 3 л -*4г 5 л 00 V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? — Яке завдання було найцікавішим? | |
| |
Переглядів: 1562 | |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Всього коментарів: 0 | |