Урок 104 Тема: Закріплення знання таблиць множення і ділення. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох іншихМета: закріпити знання таблиць множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, творчі здібності; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз самостійної роботи 1) Колективна робота над типовими помилками. 2) Індивідуальна робота над помилками, допущеними в самостійній роботі. 2 Усна лічба 1)Гра «Знайди друзів для числа». — Ми вивчили таблиці множення чисел 2 - 7. Ті з вас, хто добре знає табличку, без зусиль визначать потрібні множники. 3 Завдання для опитування 1) Приклади з «віконечками». □ + 36 = 81□-14= 28 7■ □ = 56 2) Складання виразів за таблицями. — Запишіть вирази та обчисліть їх значення. 1 варіант2варіант а16 : 4 37 3 ■ 5 9 ■ 1 Ь38 32 : 4 2574 а - Ь а6 ■ 4 72 3 ■ 7 31 Ь9 16 : 2 5 3 ■ 4 а - Ь III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання таблиць множення і ділення; розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; швидко і правильно виконувати обчислення. IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі на знаходження третього доданка (усно) У класі 30 учнів. 14 з них люблять танці, 7 — пісні, а решта — захоплюються спортом. Скільки учнів захоплюються спортом? 1) Аналіз задачі (супроводжується коротким записом на дошці). Т. П. С. — 14 уч.' — 7 уч. 30 уч. 2)Усне розв’язування задачі із записом виразу на дошці. 30 - (14 + 7) = 9 (уч.) 2 Складання задачі на знаходження третього доданка 1) Аналіз задачі за коротким записом. Т. — 14 уч. <4------1 'і П. — ?, у 2 рази < І І 30 уч. С. — ?] 2) Розв’язування задачі за планом. План а) Скільки учнів розучують пісні? б) Скільки всього учнів готують танці і розучують пісні? в) Скільки учнів захоплюються спортом? 3) Запис розв’язання виразом. 30 - (14 + 14 : 2) = 9 (уч.) ► Фізкультхвилинка 3 Замість «віконечка» поставте потрібні числа 6 ■ □ = 30 12- □ = 728: □ = 4 16 : □ = 4 □: 9 = 4 □- 6 = 0 □ ■ 3 = 21 6 + □ = 36 □: 8 = 0 4 Поставте один зі знаків: <, >, = 3 м 9 дм О 44 дм95см Ц 1 м 8 дм 1 см О 81 см70дм Ц 7 м 5 Офтальмологічна пауза 6 Розв’язування логічних завдань Що більше — половина третини числа або третина його половини? Доведіть, користуючись малюнком. Відповідь: половина третини числа дорівнює третині його половини. V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Яке завдання було найскладнішим? — Розкажіть таблицю множення числа 6. | |
| |
Переглядів: 3212 | |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Всього коментарів: 0 | |