💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знання таблиць множення і ділення. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших

Урок 104

Тема: Закріплення знання таблиць множення і ділення. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших

Мета: закріпити знання таблиць множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, творчі здібності; виховувати уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Аналіз самостійної роботи

1) Колективна робота над типовими помилками.

2) Індивідуальна робота над помилками, допущеними в самостійній роботі.

 2 Усна лічба

1)Гра «Знайди друзів для числа».

— Ми вивчили таблиці множення чисел 2 - 7. Ті з вас, хто добре знає табличку, без зусиль визначать потрібні множники.

 3 Завдання для опитування

1) Приклади з «віконечками».

□ + 36 = 81□-14= 28 7■ □ = 56

2) Складання виразів за таблицями.

— Запишіть вирази та обчисліть їх значення.

1 варіант2варіант

а16 : 4 37 3 ■ 5 9 ■ 1

Ь38 32 : 4 2574

а - Ь

а6 ■ 4 72 3 ■ 7 31

Ь9 16 : 2 5 3 ■ 4

а - Ь

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання таблиць множення і ділення; розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; швидко і правильно виконувати обчислення.

IV. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задачі на знаходження третього доданка (усно)

У класі 30 учнів. 14 з них люблять танці, 7 — пісні, а решта — захоплюються спортом. Скільки учнів захоплюються спортом?

1) Аналіз задачі (супроводжується коротким записом на дошці).

Т.

П.

С.

 — 14 уч.'

 — 7 уч.

30 уч.

2)Усне розв’язування задачі із записом виразу на дошці.

30 - (14 + 7) = 9 (уч.)

 2 Складання задачі на знаходження третього доданка

1) Аналіз задачі за коротким записом.

Т. — 14 уч. <4------1 'і

П. — ?, у 2 рази < І І 30 уч.

С. — ?]

2) Розв’язування задачі за планом.

План

а) Скільки учнів розучують пісні?

б) Скільки всього учнів готують танці і розучують пісні?

в) Скільки учнів захоплюються спортом?

3) Запис розв’язання виразом.

30 - (14 + 14 : 2) = 9 (уч.)

 Фізкультхвилинка

 3 Замість «віконечка» поставте потрібні числа

6 ■ □ = 30 12- □ = 728: □ = 4

16 : □ = 4 □: 9 = 4 □- 6 = 0

□ ■ 3 = 21 6 + □ = 36 □: 8 = 0

 4 Поставте один зі знаків: <, >, =

3 м 9 дм О 44 дм95см Ц 1 м

8 дм 1 см О 81 см70дм Ц 7 м

 5 Офтальмологічна пауза

 6 Розв’язування логічних завдань

Що більше — половина третини числа або третина його половини? Доведіть, користуючись малюнком.

Відповідь: половина третини числа дорівнює третині його половини.

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Яке завдання було найскладнішим?

— Розкажіть таблицю множення числа 6.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3212 | Рейтинг: 0.0/0
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка»
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]