Урок 95 Тема: Розв'язування простих задач на порівняння. Дії над величинамиМета: формувати в учнів уміння розв'язувати прості задачі на порівняння; повторити правило знаходження невідомого від'ємника; вчити виконувати дії з іменованими числами, у яких необхідно здійснювати перетворення в дрібніші одиниці вимірювання; удосконалювати обчислювальні навички; сприяти розвитку творчих здібностей. Хід Уроку II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Лучник». — Улучіть точно в мішень. 3) Складання і розв’язування виразів. 2 Математичний диктант • Від добутку чисел 9 і 6 відняти частку чисел 48 і 6. • Від числа 91 відняти добуток чисел 4 і 7. • Суму чисел 24 і 18 розділити на 7. • Різницю чисел 21 і 15 помножити на 6. 3 Розв'язування задачі У ставку плавало 6 гусей, гусенят було в 4 рази більше, ніж гусей, а качок — у 3 рази менше, ніж гусенят. Скільки качок плавало в ставку? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розв’язуватимемо задачі на порівняння; повторимо вивчені таблиці множення і ділення; працюватимемо з величинами; повторимо правило знаходження невідомого від’ємника; вчитимемося швидко рахувати. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Розв'язування задач на порівняння 1) У шкільному хорі 9 хлопчиків, а дівчаток — у 3 рази більше. На скільки дівчаток у хорі більше, ніж хлопчиків? 2) На спортивному майданчику 5 дівчаток, а хлопчиків — у 4 рази більше. На скільки дівчаток менше, ніж хлопчиків? 3) У наборі 18 маленьких кубиків, а великих — на 9 кубиків менше. У скільки разів більших кубиків менше, ніж маленьких? 4) Фрекен Бок спекла 8 солодких плюшок, а ватрушок із сиром — на 4 менше. у скільки разів солодких плюшок було більше, ніж ватрушок із сиром? — Продовжте моє висловлювання. • Щоб дізнатися, на скільки одиниць одне число більше або менше іншого, потрібно... • Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше іншого, потрібно... 2 Складання оберненої задачі Для приготування клею взяли 3 склянки крохмалю і 27 склянок води. У скільки разів менше взяли крохмалю, ніж води? — Складіть обернену задачу, відповіддю якої буде число 27. 3 Робота з іменованими числами 1) Повторення теоретичного матеріалу. — Скільки в 1 метрі дециметрів? сантиметрів? — Скільки в 1 дециметрі сантиметрів? 2) Практичні дії з іменованими числами. Коментування розв’язання. 1 м - 7 дм1 м - 7 см1 дм 5 см : 3 6 см ■ 6 18 см : 61 м 8 дм - 9 дм ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Робота з компонентами віднімання — Як називаються числа при відніманні? — Розгляньте записи і поясніть, що дістали, коли від зменшуваного відняли різницю. Зменшуване Від’ємник Різниця 602040 60 - 20 = 40 — Сформулюйте правило знаходження невідомого від’ємника. (Щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно він зменшуваного відняти різницю.) 2 Знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання 30 - □ = 845 - □ = 3 100 - □ = 2 □ + 31 = 70□ - 8 = 830 + □ = 1 — Що у виразі невідоме? — Як знайти? 3 Розв'язування прикладів 9 ■ 6 - 6 ■ 8 = 9 + 6 ■ 7 = 90 - 9■6 = 8 + 48 : 6 = 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань На алеї через кожні 4 м посаджені берези. Довжина алеї 32 м. Скільки беріз на цій алеї? (32 : 4 + 1 = 9 беріз) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? — Що повторили? — Як знайти невідомий від’ємник? — Знайдіть невідомий від’ємник. 77 - □ = 52 | |
| |
Переглядів: 3303 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Весняні свята. Мамин день |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
«Золотаосінь» |
Всього коментарів: 0 | |