Урок 51 Тема: Таблиця ділення на 2. Розв'язування задач на діленняМета: скласти таблицю ділення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; підвищувати мотивацію до навчання. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Знайдіть приклади з відповіддю 22. 20 + 250-2811+ 11 30 - 818+432 - 10 50 - 27 30-9 31 - 9 — Який з цих прикладів можна записати за допомогою дії множення? Запишіть. 11■2=22 — Що означає в цьому виразі число 11? 2? 2) Обчисліть. 3 ■ 2 + 7 = 7 ■ 2 - 7 = 8 ■ 2 - 9 = 9 ■ 2 - 9 = 6 ■ 2 + 4 = 2 ■ 8 + 2 = 5 ■ 2 + 3 = 2 ■ 6 + 2 = 3) Гра «Шифрувальники». — Розшифруйте тему уроку. 30 56 20 32 84 7 80 27 + 3 = Д26+30 = І75- 55 = Л 60 - 28 = Е 90-6 = Н 15- 8 = Н 57 + 23 = Я III. Повідомлення теми і мети уроку На дошці з’являється назва теми: «Ділення». IV. Вивчення нового матеріалу 1 Пояснення матеріалу 1) На дошці — приклади: 10 : 2 = 14 : 2 = — Чи зможемо без малюнка розв’язати приклади? 2) 2 ■ 3 = 6 — Прочитайте приклад, називаючи компоненти. — Згадайте правило про знаходження невідомого множника через добуток і інший множник. — Щоб легко скласти нову таблицю, необхідно мати ключ. Цим ключем є відповідь на питання: «Який зв’язок між множенням і діленням?» 3) Складання таблиці ділення на 2 з опорою на таблицю множення. Запис на дошці і в зошитах. (У зошитах — тільки таблиця ділення.) 6 : 2 = 36 : 3 = 2 8 : 2 = 4 і т. д.8 : 4 = 2 і т. д. 2 Первинне закріплення 1) Розв’язування прикладів з коментуванням. 18 : 2 + 612 :2 + 516: 2 + 37 2) Колективне розв’язування задач. — Користуючись таблицею ділення на 2, розв’яжіть задачі. • У бібліотеці було видано 14 книг, по 2 книги кожному відвідувачу. Скільки було відвідувачів? • У двох коробках усього 12 олівців, порівну в кожній коробці. Скільки олівців в одній такій коробці? V. Розвиток математичних знань 1 Обчислення прикладів 7 ■ 2 =2■ 2 =69 - (36 + 13) =42 +(18+ 17) = 3 ■ 2 =8■ 2 =78 - (15 + 28) =66 +(19+ 11) = 2 Розв'язування задач 1) Купили 9 коробок ялинкових іграшок, по 2 іграшки в кожній, і ще 6 кульок. Скільки всього іграшок купили? 2) 18 цукерок роздали дітям, по 2 штуки. Скільки дітей отримали цукерки? 3) У три бідони налили 100 л молока. У перший з них — 35 л, у другий — 37 л. Скільки літрів молока налили в третій бідон? 4) На пришкільній ділянці працювали 22 хлопчики і 15 дівчаток. У приміщення перейшли працювати 8 дівчаток. Скільки учнів залишилося працювати на пришкільній ділянці? — Розв’яжіть цю задачу різними способами. 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв'язування логічної задачі Три брати вчилися в різних класах однієї школи: Іван, Сашко і Сергій. Іван був не старший від Сергія, а Сашко — не старший від Івана. Назвіть ім’я старшого з братів, середнього, а потім молодшого. Відповідь: Іван Сашко Сергій старший- - + середній+ - - молодший- + - | |
| |
Переглядів: 2422 | |
Дива природи. Редагування текстів |
Уроки чемності |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та... |
Всього коментарів: 0 | |