Урок 40 Тема: Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задачМета: повторити і закріпити вивчений матеріал за темою «Додавання і віднімання двоцифрових чисел»; провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; удосконалювати навички усної лічби у межах 100; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати почуття колективізму, товариськість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз помилок, допущених у самостійній роботі 2 Усна лічба 1) Гра «Ланцюжок». 16 - 6 + 7 - 6 + 4 - 865-5 - 30 + 15 - 20 2) Поставити знаки « + » або «-». 36 □ 4 □ 8 = 3272□6 □ 40 = 38 3) Чи правильно обчислені приклади? Чому вийшли такі відповіді? 74 - 50 = 16 70 - 54 = 24 4) Заповніть «віконечка». 40 см = О дм70 см = О дм 2 дм = О см 2 м = Ц дм3 м = Ц дм80 см = Ц дм 20 дм = О м60 дм = О м 90 дм = О м Обчислення виразів 18 + 19 =27 + 23 = 80 - 25 =100 - 44 = 18 + 18 =27 + 24 = 81 - 25 =100 - 42 = 18 + 17 =27 + 26 = 83 - 25 =100 - 40 = 18 + 16 =27 + 27 = 85 -25 =100 - 28 = 4 Розв'язування задач 1)Петрик, Вітя і Мишко зібрали 85 кг жолудів. Петрик зібрав 28 кг. Скільки кілограмів зібрав Вітя, якщо відомо, що Петрик зібрав на 3 кг більше, ніж Мишко? 2) Розв’яжіть задачі та складіть обернені до них. Задача 1. Мишко купив 9 зошитів, і Оля купила декілька зошитів. Усього вони купили 15 зошитів. Скільки зошитів купила Оля? Задача 2. У гаражі стояло 25 машин. Декілька з них вийшло в рейс, після цього в гаражі залишилося 18 машин. Скільки машин вийшло в рейс? 3) У шкільному саду росло 35 дерев. Спиляли 7 старих дерев і посадили 23 молоді дерева. Скільки дерев стало в саду? 4) Першого дня дівчинка прочитала 18 сторінок книги, другого дня — стільки ж. Після цього їй залишилося прочитати 24 сторінки. Скільки всього сторінок у книзі? 5) На даху сиділо 18 голубів. До них прилетіло ще 5 голубів, а декілька відлетіло. Після цього на даху залишилося 16 голубів. Скільки голубів відлетіло з даху? 5 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням — Яке число зайве і чому? 10; 12; 8; 16; 18; 20; 25. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Тест 1 варіант Вибери правильну відповідь. 1)46 + 35 = □ а) 71;б) 81; в) 82;г) 72. 2) 80 - 8 = □ а) 62;б) 82; в) 72;г) 88. 3) 93 - 5 = □ а) 88;б) 98; в) 90;г) 87. 4) 62 - 48 = □ а) 44;б) 34; в) 24;г) 14. 5) 80 - (44 + 27) = □ а) 71;б) 9;в) 19;г) 63. 6) На скільки число 86 більше, ніж число 48? а) На 39; б) на 46;в) на 48; г) на 38. 7) яке число «сховалося» у віконці? □ - 26 = 38 а) 12;б) 64; в) 22;г) 54. 8) Якщо а = 57, то а - 38 = Д. а) 29;б) 20; в) 19;г) 39. 9)На ваги поставили два мішки по 48 кг. Скільки кілограмів показали ваги? а) 48;б) 50;в) 96;г) 98. 10) Якщо Петрик до обіду прочитав 28 сторінок книги, а після обіду — на 4 сторінки більше, то за день він прочитав: а) 32 сторінки;в)60 сторінок; б) 36 сторінок;г)62сторінки. 11) До їдальні завезли 16 кг яблук і два ящики груш по 17 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли до їдальні? Який з виразів відповідає розв’язанню задачі? а) 16 + 17; в) 16 + (17 + 17); б) 17 + 17;г)16 + 2 + 17. 12) У першому потягу 38 вагонів, у другому — на 7 більше, ніж у першому, а в третьому — на 12 менше, ніж у другому. Скільки вагонів у третьому потягу? а) 45;б) 33;в) 26; г) 31. 2 варіант Вибери правильну відповідь. 1) 58 + 36 = □ а) 88;б) 64;в) 94; г) 86. 2) 90 - 9 = □ а) 99;б) 91;в) 81; г) 89. 3) 72 - 7 = □ а) 2; б) 79;в) 65; г) 64. 4) 93 - 56 = □ а) 37;б) 47;в) 57; г) 27. 5) 24 + (90 - 61) = □ а) 31;б) 29;в) 53;г) 7. 6) На скільки число 38 менше відчисла 76? а) На 18; б) на 48;в) на 38; г) на 46. 7) Яке число «сховалося» у віконці? □ - 24 = 49 а) 25;б) 73;в) 63; г) 74. 8) Якщо а = 87, то а - 48 = Ц а) 39;б) 40;в) 29; г) 49. 9) Є дві діжки місткістю по 39 л кожна. Скільки літрів води поміститься в цих діжках? а) 41;б) 78;в)39;г) 80. 10)Якщо Миколка виростив за літо 48 кролів, а його брат на 12 кролів менший, то обидва хлопчики виростили: а) 36 кролів; б) 84 кроля; в) 60 кролів; г) 86 кролів. 11) У більшій коробці було 18 м’ячів, а в двох менших коробках — по 16 м’ячів у кожній. Скільки всього м’ячів було? Який з виразів відповідає розв’язанню задачі? а) 18 + 16; в)18+ (16 + 16); б) 18 - 16 + 16;г)18 + 2 + 16. 12) За перший тиждень майстер відремонтував 26 годинників, за другий — на 9 більше, ніж за перший, а за третій — на 12 менше, ніж за другий. Скільки годинників відремонтував майстер за третій тиждень? а)35;б) 23;в) 14;г) 38. 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань 1) Два батька і два сини розділили між собою 3 апельсини так, що кожному дісталося по апельсину. Як це могло статися? (Дід, батько, син) 2) У батька троє синів. У кожного з них по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї? (4) 3) В одній сім’ї є декілька дітей. Один із них говорить, що у нього є брат і сестра, інший говорить, що у нього немає жодної сестри. Скільки в сім’ї хлопчиків? (2) Скільки в сім’ї дівчаток? (1) 4) Віра і Надя — сестри. Віра сказала, що у неї два брати, і Надя сказала, що у неї два брати. Скільки дітей у сім’ї? (4) 5) За столом сидять дві мами, два тата, три сини, одна дочка, два онуки, бабуся і дідусь. Скільки осіб сидить за столом? (6) IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2113 | |
Охорона водойм |
Листяні та хвойні рослини |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Всього коментарів: 0 | |