Урок 39 Тема: Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Самостійна роботаМета: удосконалювати вміння додавати і віднімати двоцифрові числа; закріплювати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики, дбайливе ставлення до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повторення і закріплення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 1) Гра «Ланцюжок». 2)Гра «Первоцвіти». — якої пори року з’являються перші квіти? — Якщо ви правильно розв’яжете приклади, з’єднаєте відповіді лініями, то вийдуть квіти, занесені в Червону книгу. Упізнайте ці квіти. Кожен ряд отримує малюнок з точками і картку з прикладами. Кожен учень розв’язує по 2 приклади і послідовно сполучає точки на малюнку свого ряду. 1 ряд2 ряд 3 ряд 61 67 • •80 56 81 90 * 44* 19 * 3770 18* 34• • •58 * 16 60 * * 86 27 90• 47 • * 19 43 *• •• • •6563 84 55 20 4 •26 24*36*72 • • 75 •• * • • 85 527168 • •32 *• 47• • 1 ряд 2 ряд 3 ряд 28 + 19 = 50 - 18 = 52 + 18 = 1-й учень 95 - 75 = 46 + 29 = 85 - 36 = 48 + 37 = 90 - 63 = 50 - 34 = 2-й учень 66 - 47 = 64 + 16 = 23 + 45 = 22 + 38 = 73 - 29 = 34 + 24 = 3-й учень 73 - 55 = 38 + 18 = 48 - 22 = 95 - 34 = 36 - 17 = 36 + 27 = 4-й учень 62 + 28 = 45 + 36 = 80 - 56 = 54 + 13 = 82 - 45 = 65 + 19 = 5-й учень 70 - 36 = 21 + 69 = 75 - 39 = 57 + 29 = 65 - 61 = 82 - 27 = 6-й учень 61 - 18 = 23 + 42 = 41 + 31 = 39 + 13 = 33 + 38 = 91 - 44 = 7-й учень 83 - 63 = 57 - 25 = 35 + 35 = Перевірка — Яку квітку намалював 1-й ряд? — Яку квітку намалював 2-й ряд? — Яку квітку намалював 3-й ряд? — Чому треба охороняти ці рослини? (Пролісок, тюльпан Шренка, дзвоник) 2 Математичний диктант • Зменшуване 50, від’ємник 38. Знайти різницю. • На скільки 78 більше 60? • Яке число додали до 21 і отримали 22? • Збільшіть 10 на 9. • Знайдіть різницю чисел 81 і 66. • На скільки 32 менше 33? • 1-й доданок — 19, 2-й доданок — 14. Знайдіть суму. • Скільки треба відняти від 47, щоб вийшло 35? • Від 61 відняти 46. • Зменшити 92 на 82. • До якого числа додали 32 й отримали 36? • На скільки треба зменшити 70, щоб вийшло 69? Перевірка — На які 2 групи можна розподілити числа математичного диктанту? на парні / непарні; на 2-цифрові / 1-цифові; на круглі / некруглі; 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням 21 22 23 24 28 — Назвіть зайве число та обґрунтуйте свій вибір. ► Фізкультхвилинка 4 Розв'язування задачі У потягу 36 вагонів: 10 купейних, решта — плацкартні. На скільки більше в потягу плацкартних вагонів, ніж купейних? 5 Офтальмологічна пауза III. Самостійна робота 1 варіант 1) Задача. Біля школи учні посадили 24 кущі шипшини, жасмину — на 8 кущів менше, ніж шипшини, а бузку — на 15 кущів більше, ніж жасмину. Скільки кущів бузку посадили учні? 2) Розв’язати приклади. 45 + 23 87+13 57 - 26 40-8 37 + 48 50-24 37 + 53 52-24 3) Вставити потрібні числа. 70 - □ = 5216-□ = 9 4) Записати вирази та розв’язати їх. • Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35. • Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6. • Число 26 збільшити на суму чисел 30 і 4. • Число 60 зменшити на різницю чисел 47 і 7. 2 варіант 1) Задача. Бригада робітників заготовила 47 машин березових дров, соснових — на 9 машин більше, осикових — на 18 машин більше, ніж соснових. Скільки машин осикових дров заготовили робітники? 2) Розв’язати приклади. 63 + 25 77+23 47 - 16 60-8 47 + 48 70-26 57 + 33 72-34 3) Вставити потрібні числа. 90 - □ = 4314-□= 6 4)Записати вирази і розв’язати їх. • Суму чисел 35 і 40 зменшити на 12. • Різницю чисел 64 і 14 збільшити на 9. • Число 37 збільшити на суму чисел 40 і 3. • Число 80 зменшити на різницю чисел 34 і 4. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2787 | |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Свійські тварини рідного краю |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Щоденне піклування про своє здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |