Урок 1 Тема: Нумерація чисел 1-20. Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Задачі на знаходження суми і різниціМета: повторити нумерацію чисел 1-20, таблиці додавання і віднімання в межах 10, монети вартістю 1 к., 2 к., 5 к., 10 к.; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати прості задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент Вже дзвінок сигнал нам дав — Працювати час настав. Тож і ти часу не гай, Працювати починай. II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Гра «Весела лічба» — Назвіть по порядку всі числа. 14 812 4 10 13 115 317 20 7 19 6911 5216 18 2 Гра «Лічба через 3» Торкнутися руками ніг, плеснути в долоні — «три». Торкнутися руками ніг, плеснути в долоні — «шість» і т. д. 3 Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 Завдання: знайти приклади з однаковими відповідями. 8 - 45 + 2 4+ 2 4 + 310 - 39- 4 9 - 79 - 3 3+ 3 7 - 26 - 43+ 2 8 - 310 - 610-5 4Математичний диктант •Записати число, яке складається з 1 дес. 8 од.; (18) •число, у якому 4 од. 1 дес.; (14) •у розряді десятків 1, в розряді одиниць— 5; (15) • число, попереднє числу 19; (18) • число, у якому кількість одиниць 5, а десятків — на 4 менше; (15) •2 десятки; (20) • найменше двоцифрове число. (10) Самоперевірка 5Хвилинка каліграфії Записати всі числа другого десятка. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1Робота над загадками • Без рук, без ніг, без голови, а всю країну обійшла. (Монета, копійка) • Кругленьке, маленьке, всьому миру миленьке. (Монета) 2 Виконання завдань на знаходження суми вартості монет 1) Назвіть зображені монети. 2) Як отримати 15 к. із монет 1 к., 2 к., 5 к., 10 к.? Як отримати 20 к. із монет 1 к., 2 к., 5 к., 10 к.? 3) Робота за малюнками. — Скільки монет і скільки копійок у 1-му гаманці? — Скільки монет і скільки копійок у 2-му гаманці? 3 Сюжетно-рольова гра «Магазин» Матеріал для гри: картки із зображеннями різних предметів та записами цін, монети. Зміст гри: кожний учень має на парті картку і набір монет (заздалегідь приготовлених, які зберігаються у спеціальних коробочках як роздавальний дидактичний матеріал). Завдання: продати предмети, зображені на картці, сусіду по парті, і купити в нього предмети, зображені на його картці. Ускладнити гру можна таким чином, щоб монет не вистачило для розрахунку (дати здачу або купити все). Це змусить учня перелічити гроші, перевірити свою покупку і прийти до висновку: не вистачає! ► Фізкультхвилинка Раз — підняли руки вгору. Два — схилилися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. Раз, два, три, чотири — Треба знову прямо стати, П’ять, шість, сім, вісім — І спочатку починати. 4 Розв'язування задач — У лікаря Айболитя 10 пігулок. 4 пігулки він віддав бегемотові. Скільки пігулок залишилося у лікаря Айболитя? — Прочитайте задачу мовчки. — Хто знає, як розв’язувати цю задачу? — Розв’яжіть її самостійно. — Кому складно? Учитель видає картки з опорними словами або коротким записом. Опорні слова Короткий запис Було —Було—10 п. Віддав—Віддав — 4 п. Залишилося — ?Залишилося— ? Двоє учнів працюють біля дошки. Перевірка — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав завдання правильно, і поставте знак плюс. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок, і поставте знак мінус. — А зараз поставте питання так, щоб задача розв’язувалася дією додавання. 5 Самостійна робота 1 варіант 2 варіант 1 + 9 - 76 - 2 - 38 - 1 - 11 +7- 5 5 + 4 + 14 + 3 - 69 - 2 + 16 - 4 +5 6 Офтальмологічна пауза 7 Розв’язування логічних завдань 1) В одному кошику 8 яблук, а в другому — наполовину менше. Чому дорівнює половина всіх яблук? (6) 2) Сашко, Олесь, Михайлик грали в шашки. Кожний із них зіграв 2 партії. Скільки всього партій було зіграно? (3) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що ми повторювали сьогодні на уроці? — За допомогою яких знаків записуються числа? — Скільки існує цифр? | |
| |
Переглядів: 2024 | |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
В гостях у Ганнусі |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Всього коментарів: 0 | |