Урок 70. Художній образ. Платон Воронько «В лісі є зелена хата» Мета: вдосконалювати техніку читання поетичних творів; формувати читацьку самостійність; розвивати вміння ділитися своїми враженнями про прочитане; виховувати естетичний смак. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Вправи для розвитку дихання • «Задми свічку»; • « Понюхай квіточку »; • « Пий чай із блюдця »; • « Подми на кульбабку »; • «Насос»; • « Годинник ». 2. Читання скоромовки «дощиком» Діти читають хором: • накрапає дощ (тихо); • дощ сильнішає (голосніше); • злива (голосно); • дощ слабшає (тихіше); • дощ припинився (читання припиняється). Скрекоче сорока сороці: — А я у сорочій сорочці! Сорока сороці скрекоче: — А в мене яєчко сороче! О.Орач 3. Робота над чистомовкою Ку-ку-ку, ку-ку-ку! Сидить пташка на сучку! Ки-ки-ки, ки-ки-ки! Посадили огірки! Ко-ко-ко, ко-ко-ко! Люблю свіже молоко! III. Перевірка домашнього завдання Гра «Хто краще?» Конкурс на краще виразне читання вірша. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Відгадайте загадку. • Буркотливий, вайлуватий, Ходить лісом дід кошлатий: Одягнувся в кожушину, Мед шукає і ожину. Літом любить полювати, А зимою — в лігві спати. Як зачує він весну — Прокидається від сну. (Ведмідь) — Сьогодні ми прочитаємо вірш про ведмедів, автором якого є Платон Воронько. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Виразне читання вірша П. Воронька «В лісі є зелена хата» вчителем (с. 75) — Хто живе в лісовій зеленій хаті? 2. Словникова робота 1) Довідкове бюро. Вереда — вередлива людина; той, хто вередує. Кошівка — те саме, що кошик. 2) Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем. Поснулинабрида шепочеведмежата найменшийв кошівці — Прочитайте слова здивовано; сердито; байдуже. Фізкультхвилинка 3. Читання вірша учнями — З якою інтонацією слід читати слова ведмедиці? (Заспокійливо, ласкаво) — Ведмежати? (Роздратовано, вередуючи) 4. Гра «Торнадо» — Починайте читати повільно, поступово збільшуючи швидкість читання. — Яким ви уявляєте синка-ведмедика? — Якою — його маму? — Як поетові вдалося створити такі художні образи? 5. Гра «Читає Незнайко» Учитель читає вірш, навмисне припускаючись помилок. Учні мають помітити їх і виправити. В лісі є красива (зелена) хата, Там поснули ведмежата, А найменший — вереда, Любій (сивій) мамі набрида. Каже: «Я не хочу спати, Утечу мерщій (вночі) із хати, Коли меду не даси, Риби, масла (сала), ковбаси!» 6. Робота за ілюстрацією — Розгляньте малюнок. — Кого на ньому зобразив художник? — Розкажіть, якою є ведмедиця; вередливе ведмежа? VI. Підсумок уроку — Який вірш читали на сьогоднішньому уроці? — Хто є його автором? VII. Домашнє завдання Виразно читати вірш. | |
| |
Переглядів: 3097 | |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Культурні рослини рідного краю |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Всього коментарів: 0 | |